Vilket trick känns äckligast

dubble back är ju chill :D

1 3/4 framåt däremot är äckligt... en framåtvolt till flying (framåtvolt till rygglandning)

Barani in salto out är också fet sketchy, (framåtvolt halvskruv bakåtvolt)

lätt en sne cork 7 på orsas jävla pro matta, landar man lite på sidan så är det godnatt och man landar nere på volleybollplanen

switch zero spin, double pole grab på skidor.. På studsmatta tycker jag fan att backflip till mage e svinläskigt!

melgibson sa:
linder sa:
dubble back är ju chill :D

1 3/4 framåt däremot är äckligt... en framåtvolt till flying (framåtvolt till rygglandning)

Barani in salto out är också fet sketchy, (framåtvolt halvskruv bakåtvolt)
var de chill när du gjorde dubbel back på lokalen å bailade fett?, så micke fick säga åt dig att du inte fick hoppa nå mer
Han sa enbart till mig en gång förra säsongen och det va när jag gjorde fett okontrollerade ljushopp (halsen hade tjockat igen pga allt jävla damm som är där inne), då bad han mig att hoppa lägre.

Vad jag vet och kan komma på har jag aldrig "bailat fett" på en dubbel bak utan endast små bails och kunnat stå sekunden efter... Aldrig slagit i huvudet/nacke etc

Förövrigt... Är du lite ledsen på mig? Tänkte eftersom du h8ar så jäkla mycket :/

Samt ... Jag har aldrig bailat så jätte mycket värre än det första hoppet i detta klippet på dub back

Senast ändrad:
Jag tkr att de alltid pirrar till om man sträcker sig ut helt under en volt till exempel på backflipp så sträker man ut sig som en pinne när man är upp och ner.

unnaty kangi 12 mute med shifty är rätt så äckligt.. & unnaty dubbelcork 14 octo är också ganska äckligt när man inte ser vart man är och när man snurrar till fel håll osv...

det skönaste tricket måste ju då vara flat 12 mute till reverse japan med shifty, riktigt skönt när man drar en shifty just efter 9an å tar reverse japan! :)

Tillbaka
Topp