Vilket trick vinner tävlingar?

• Trådstartare Trådstartare effeh
  • Start datum Start datum
dubbel rodeo 1440 rocket air,med byxer nedagna till knäna och en nice tweke på slutet;)

tjenna jag tror typ en 1080 mute för typ alla domare gillar den jag har kollat på 11 olika tävlingar dom dom dtte 1080 kom bra till så det är nog det som gäller. själv sättar jag bara 360 men kangaro också bra

här har vi ett ideal för dumma trådar som forskare kan använda sig av i år framöver.
50% skriver switch 1080
20% skriver trick som är helt omöjliga
20% skriver typ "grab" eller något kindergardentrick och drar sen bandanan över fejjan och klappar sig på axeln för att "jag är så jäääla cool asså"
samt 10% som skriver "haha höhöh bajs-air höhö"

det är verkligen.... givande diskussion.... good times.

och ska ni skriva "skit i tråden då" så är det noterat. jag bara älskar att jävlas.

Senast ändrad:
haha.. ^

själv tror jag ju att man kommer komma ganska långt på o dra en DJ flip.. eller sw 12 eller nån 14.. alltså ligger tj o jon bra till inför JOI, o TJs grabar är äckligt twakade oxå =)

man kommer tydligen längre på en 540 utan grab en me grab eller en 540 utan grab mot en 720 me grab så va de i alla fall i den ena tävlingen ja va me i!

Senast ändrad:
de spelar nog bara roll hur bra man gör ett viss trick.. som om man skulle göra en asit snygg 5:a med typ nose och ta landningen skit bra så kan de vara vinst

det som är snyggast, vissa domare bedömer fel (enligt mig) och dömer bara efter vem som snurrar mest lr gör flest volter..jag tycker att man ska kunna vinna vm på 7or om dom är cleana, det ska ju liksom inte finnas ett trix alla strävar efter utan att man kör det som känns bra o gör det snyggt...

snyggtå bra... men alltså en klockren 3a vinner ju inte mot en halvklockren 9 men ja tycker det e mkt snyggare med en klockren sw 9 än i spikrak sw 12 lr tusen.. sen typ om de e en cool grab på så blire ännu mer heftigare..

adamhermanson sa:
det som är snyggast, vissa domare bedömer fel (enligt mig) och dömer bara efter vem som snurrar mest lr gör flest volter..jag tycker att man ska kunna vinna vm på 7or om dom är cleana, det ska ju liksom inte finnas ett trix alla strävar efter utan att man kör det som känns bra o gör det snyggt...
ORD..

Sw 10 , men om de är större hopp som joi så äre fan allt möjlit ;P typ dubbel flippar 12 å sw 14 osv

Ääsh shieet alltså ifall du vill vinna en am- tävling i så stompa typ nån clean sw7 och sw9a med fint handpålägg åsså kanske lite unnatural snurrar, om det är slopestyle vill domarna se mycket natural och unnatural i samma åk ;)

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp