Vill bara åka iväg....nu!

Bejo

Medlem
Efter ännu en arbetsnatt på jobbet så börjar jag bli lite less på allt. Känner att jag bara vill åka iväg någonstans!! Har blivit riktigt sugen på att åka till Whistler, verkar rktigt najs!! Skulle vilja åka i jan o vara borta till maj. Men det tråkiga är att ingen av polarna e lika sugen som jag. Så finns det någon mer som e sugen att åka så hör gärna av er, ju fler vi blir desto roligare blir det(tror jag)..... vill bara iväg...nu

Det finns många som ska till Whistler... jag bla.. Kolla med Rydellen i min polarelista.. han ska oxå åka typ samma tid som du..

d verkar vara många som ska till whistler.. Vet du hur många som ingår i hans "grupp" som ska bege sig till Whistler.. ??

hej, vet ännu inte var det blir i kanada i vinter.. öppen för alla förslag.. jag är lite rädd för att whistler är för mycket folk för min smak.. då kan jag lika gärna åka till davos, chamonix eller nåt... men hör av dig om det dyker upp nåt konkret..

e du inte lite sugen på whistler då?? Om inte, var i kanada e då sugen på då? Man måste ju ta tag i det där så fort som möjligt.

Tillbaka
Topp