Vill ha tips på Pensionat / b&b i StAnton

bluetooth

Ny medlem
Vi e fyra glada amatörer som åker flyg å tåg i slutet av Mars till St Anton.
Vi vill bo för runt 30 E/pers och natt ink frukost centralt.
Tar gärna emot tips på rätta ställen.
Tycker deras hemsida för rum e jobbig och seg....så lika bra att ställa frågan här

Vi bodde på något som hette Landhaus habischer (Har aldrig läst tyska så jag vet inte alls hur det stavas) och det var jätterbra, okej frukost och 40 meter till liften :)

Landhaus Habicher/Mondschein
Adress: Nassereinergasse 5+7,6580, St Anton am Arlberg, Austria
Telefon: +43 5445 2880
Centrum/Lift: 600/75 m

Beskrivning:
Ombonat och personligt pensionat beläget endast några minuters promenad från liften och nära till centrum. Pensionatet består av två byggnader som ligger intill varandra. Alla rummen är charmiga, trevliga och inredda i tyrolsk stil. Nya badrum med bad/dusch och WC. TV på samtliga rum. Vissa rum med balkong. Frukostrum i typisk äldre tyrolerstil. Lakan och handdukar ingår. Parkeringsmöjligheter finns.

Men det är närmre till liften.

Senast ändrad:
Tack ..Hmm låter ganska ok, 600 meter till city...kan va långt efter afterskin med pjäxer : ).
Vad kostar rummen?

Jag bodde där förra veckan. (Kom hem i söndags).
Boendet duger, det är abolut inget speciellt, svenska fyran finns dock på tvn:).
Ligger väldigt nära en lift som tar en upp till gampen, men det är ganska segt att gå från mooserwirtafterskin. Eller alla afterskis. Priset har jag ingen aning om.

sincan sa:
Boendet duger, det är abolut inget speciellt, svenska fyran finns dock på tvn:).
Ligger väldigt nära en lift som tar en upp till gampen, men det är ganska segt att gå från mooserwirtafterskin. Eller alla afterskis. Priset har jag ingen aning om.
hur kan man inte ha en aning om priset om man har bott där en vecka ?

haha..

bluetooth sa:
Vi e fyra glada amatörer som åker flyg å tåg i slutet av Mars till St Anton.
Vi vill bo för runt 30 E/pers och natt ink frukost centralt.
Tar gärna emot tips på rätta ställen.
Tycker deras hemsida för rum e jobbig och seg....så lika bra att ställa frågan här
Zentral ~35 euro natten
Jägerheim ~25 euro natten

Bägge ligger dugligt centralt.

alwaysCrash sa:
sincan sa:
hur kan man inte ha en aning om priset om man har bott där en vecka ?

haha..
HAHAHA......
man kanske köpte en paketresa?

orka ta paketresa till ett ltet vandrarhem som de verkar vara.. fan bo på ett riktigt hotell inne i city... punkt slut.. när ja va där va de ûberbra:D

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp