Hawk100 Aktiv medlem 2024-11-11 vinterlek för gubbar #4 Apropå annan tråd här på forumet om hur värdelöst det är i ett av Sveriges största skidområden…..
Frasse-Masen Aktiv medlem 2024-11-12 vinterlek för gubbar #6 Fredrik- sa: Är väl Hundfjället på sidan av väggen. Klicka för att se resterande... Tyckte väl att det såg ut som Tandådalen på motsatt sida..
Fredrik- sa: Är väl Hundfjället på sidan av väggen. Klicka för att se resterande... Tyckte väl att det såg ut som Tandådalen på motsatt sida..
Hasse_Lindborg Aktiv medlem 2024-11-12 vinterlek för gubbar #8 fredw sa: 12 poäng från Limhamn… Var kan jag rösta? Klicka för att se resterande... Det är Sälen. Där kan man inte åka skidor.. Du är utesluten
fredw sa: 12 poäng från Limhamn… Var kan jag rösta? Klicka för att se resterande... Det är Sälen. Där kan man inte åka skidor.. Du är utesluten
ktmgurra Aktiv medlem 2024-11-12 vinterlek för gubbar #9 100 % AI inklippt backdrop och röster, terrängen påminner om Rodgers Pass BC ..... Sälen omöjligt
fredw Aktiv medlem 2024-11-13 vinterlek för gubbar #10 Hasse_Lindborg sa: Det är Sälen. Där kan man inte åka skidor.. Klicka för att se resterande... Inte? Jag tyckte jag såg nybörjar-Annas mössa sticka upp ur en snögrop mellan granarna… Perfekt backe för henne! Skämt åsido - fjällen är väl litet som svenska sommaren. Oslagbar när allt klaffar, vilket det gör… ibland!
Hasse_Lindborg sa: Det är Sälen. Där kan man inte åka skidor.. Klicka för att se resterande... Inte? Jag tyckte jag såg nybörjar-Annas mössa sticka upp ur en snögrop mellan granarna… Perfekt backe för henne! Skämt åsido - fjällen är väl litet som svenska sommaren. Oslagbar när allt klaffar, vilket det gör… ibland!