Visa din fika!

Visa din fika!
Kvällsfika i Rom… Vad välja? Prova sig fram? Det blev ett glas av den billigare Bolgherin, nöjd med det!

1728298648310.jpeg

Visa din fika!
Faller kanske inte in under fika men en vuxen afterski på hemmaplan blev det idag.
Testade parmesanvåffla med massa gott på ( recept i tidningen Buffé), rekommenderar starkt. Mycket gott! Sen är det alltid trevligt med bubbel.

Bilagor

• IMG_3698.jpeg
    IMG_3698.jpeg
    844 KB · Besök: 52
Visa din fika!
Jag är väl konstig men: semlor Urrk😬

Ja ytterst märkligt. Funderar på att rapportera detta förargelseväckande inlägg. ;) Enda tänkbara försvaret är om du nån gång förätit dig på semlor? Jag föråt mig på gräddtårtor på ett barnkalas i barndomen och kunde knappt ens titta på vispgrädde under flera år efteråt. Gräddkoma är inte kul. Men nu är jag botad! :)

Visa din fika!
Ja ytterst märkligt. Funderar på att rapportera detta förargelseväckande inlägg. ;) Enda tänkbara försvaret är om du nån gång förätit dig på semlor? Jag föråt mig på gräddtårtor på ett barnkalas i barndomen och kunde knappt ens titta på vispgrädde under flera år efteråt. Gräddkoma är inte kul. Men nu är jag botad! :)
Nä, jag tycker bara att det inte är gott.
Däremot har jag inte druckit Pernod sen jag var 20 då en granne överfyllde mig med den skiten. Jag vill inte ens se flaskan än idag 🤮

Tillbaka
Topp