Visa din fika!
Bästa sittunderlaget som finns.Högåslift-fika på söndagspromenaden.Visa bilaga 33980
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bästa sittunderlaget som finns.Högåslift-fika på söndagspromenaden.Visa bilaga 33980
Då frågar sig vän av ordning: vad är Almdudler för något?
Österrikes svar på Trocadero, typ.Då frågar sig vän av ordning: vad är Almdudler för något?
Ser ut som trevliga berg i bakgrundenVisa bilaga 36143Följt denna eminenta trad ett tag men aldrig postat. Har väl kommit upp i den åldern då man kan ta dig lite extra tid för det. Syftar alltså på att posta. Fika finns det alltid tod för.
Vad tycker du om Passo än så länge?Visa bilaga 37367Frukost i Passo Tonale
Jag är väl konstig men: semlor Urrk
Ja det var väldigt märkligt…fastlagsbullar (som det heter i Skåne) är ju Guds gåva till fikabordetJag är väl konstig men: semlor Urrk![]()
Jag är väl konstig men: semlor Urrk![]()
Semla och en kopp Baileys
Japp!Semla och en kopp Baileysinte provat men låter gott.
Nej.Japp!
Passar bättre än semla och Fernet….
(Utom för hardcore-skidåkare…)
Nä, jag tycker bara att det inte är gott.Ja ytterst märkligt. Funderar på att rapportera detta förargelseväckande inlägg.Enda tänkbara försvaret är om du nån gång förätit dig på semlor? Jag föråt mig på gräddtårtor på ett barnkalas i barndomen och kunde knappt ens titta på vispgrädde under flera år efteråt. Gräddkoma är inte kul. Men nu är jag botad!
![]()
Låter som mig och Fanta Exotic…Nä, jag tycker bara att det inte är gott.
Däremot har jag inte druckit Pernod sen jag var 20 då en granne överfyllde mig med den skiten. Jag vill inte ens se flaskan än idag![]()
Tarragona? Inte den i Spanien alltså.Man ska inte klaga