Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Efter slitig jobbvecka räcker det inte med kaffe och kaka. Jag behövde en imperial stout redan i går. Fördelar och nackdelar att ta semester när alla andra jobbar, haft en del att komma ikapp med…Visa bilaga 26044
Kaffe och kaka efter en lång och slitig arbetsvecka.
Då har du verkligen förtjänat både kaffe, kaka och bärs!Visa bilaga 26051
@Kalle_Luzern och @Christiam jag fuskade och tog en öl i solen igår em. i Hudik. Men då har jag hunnit med Haparanda, Luleå, Piteå och Sundsvall den här veckan. Utan fika..!
OK, Gamay från BeaujolaisVisa bilaga 26054
Det här var skapligt.
Väldigt gott vin, gillar att lufta det en timme då smakar det riktigt bra!OK, Gamay från Beaujolais, jag har Cote d’Or Pinot Noir i mitt glas.
Båda Bourgogne.
Butembo i koppen?Visa bilaga 26259
Apple turnover. Jättegott!
Ja, jag har halva påsen kvar.Butembo i koppen?
Jag har slut på Butembo och kör nu Mitumba espressobönor i maskinen. De är inte riktigt lika bra. Ska beställa mer Butembo.![]()
Höghöjdsläger inför säsongen allså.Fika på ca. 1800 m.
Visa bilaga 26254
Hade tänkt fika på 2500 m i dag för att trappa upp det i tid för kaffe på 3000 m när de äntligen öppnar Titlis. Blev dessvärre lite stressigt att hinna till linbanan innan lunchpausen så bara vatten och Twix medan jag gick genom en 3 km lång tunnel. Försenat lunchkaffe hemma.Höghöjdsläger inför säsongen allså.
Träna på att fika på hög höjd.
En del är mer noga med förberedelserna än andra![]()
Så måste det vara, omtänksamt av dom.Tyder på att familjen tycker att du borde komma i form![]()
Skojar du nu eller?