Völkl Dogen vs K2 Juvy

HansAron

Ny medlem
Völkl Dogen vs K2 Juvy
Tjena jag kanske ska köpa K2 Juvy för dom är biligare men dom är så fula (tycker jag) men så kollade jag på Völkl Dogen dom är fränare men lite dyrar så jag vet inte vilka jag ska ta

MVH//Aron Hansson

Völkl Dogen vs K2 Juvy
Tor man byggt dom i samma fabrik om jag inte mins helt fel. Så skulle inte tippa på nån jätte skilnad... Rena
jibb lagg båda två!

Völkl Dogen vs K2 Juvy
K2 juvy är en jättebra förstajibb skida om inte lite bättre ( bla gjorda av trä som nästan aldrig billigare nybörjarskidor är ) . men det är inge andra sida / för medelgoda åkare .

/ olle

Völkl Dogen vs K2 Juvy
k2 juvys bindningar suger ja har kraschat mina enormt många ggr att ski stoppern böjt sig o skruvar o grejjs lossnat så bindningarna suger hängpung.

sen att den inehåller trä tkr ja är mycket bra.

ja tkr mer : k2 juvy (nybörjar skida) völkl dogen (medelgod)

Völkl Dogen vs K2 Juvy
om du köper juvy så byt bindning och va med på att dom är fett smala och mjuka.köp inte völkl dogen du knäcker dom bara?

Völkl Dogen vs K2 Juvy
jag ahr k2 fujative 04 tror jag, dom röda och gråa i alla fall.. dom är skit sköna fast dom är väll ganska mjuka.. Ja som någon sa ovan när jag gjorde 5a och krashade så gick stoppen sönder.. den böjdes som fan så den tar i hela tiden men nu har jag fixat den :D

Völkl Dogen vs K2 Juvy
köp inte 05\06 dogan. för dom är det konstruktionsfel på, (vet inte om det var det på alla?)
+ att dom är kännsliga på ovansidan.
men årets, 06\07 verkar vara mkt förbättrad.

Tillbaka
Topp