Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
tja jag undrar hur völkl dogen är i pisten och i pudetr funkar den bra eller sej vad ni tycker..
är det nån som har testat elan mo2orna? vad säger ni om dom?
dom funkar väll så där men jag avråder dig från att köpa dom.
mina såg ut som skit efter en dag. på ovansidan hade det låssnat stora flisor och efter en månad hade jag fått 2 sprickor i stålkanterna på exakt samma ställe på båda skidorna.