Völkl Selecta

AdamC

Ny medlem
Völkl Selecta
Hallå, är det någon som har erfarenhet ang. Völkl Selecta?
Hur funkar den i pist?
Hur bra är den egentligen i offpisten?
Om man jämför med Burton Fish, hur står den sig då?
Om man vill ha en 85% offpist och 15% pist bräda, skall man hellre satsa på en riktigt lång bräda? Vilken i så fall?
Många frågor men vill gärna ha mkt svar!

Tack så mycket

Ha d Adam
 
Völkl Selecta
Nu köpte jag en ändå, trots att det inte var någon som ville besvära sig skriva/ inte visste nått. Jag skirver igen när jag testat den mer, men kan säga att den funkar bra i pist, men i offpist kom den inte till sitt rätta än. Skriver snart igen! Ha d
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp