AdamC
Ny medlem
Völkl Selecta
Hallå, är det någon som har erfarenhet ang. Völkl Selecta?
Hur funkar den i pist?
Hur bra är den egentligen i offpisten?
Om man jämför med Burton Fish, hur står den sig då?
Om man vill ha en 85% offpist och 15% pist bräda, skall man hellre satsa på en riktigt lång bräda? Vilken i så fall?
Många frågor men vill gärna ha mkt svar!
Tack så mycket
Ha d Adam
Hur funkar den i pist?
Hur bra är den egentligen i offpisten?
Om man jämför med Burton Fish, hur står den sig då?
Om man vill ha en 85% offpist och 15% pist bräda, skall man hellre satsa på en riktigt lång bräda? Vilken i så fall?
Många frågor men vill gärna ha mkt svar!
Tack så mycket
Ha d Adam