wallride!?

JohnnyVicious

Ny medlem
wallride!?
CHA
var i kungsberget igår o slog mig halvt död på deras feeta wallride, och jag gissar att jag gjorde nåt fel, så har någon tips för hur man kör en wallride och det snyggt?

PS: deras wallride var sopigt uppbyggd, för den var verkligen som en vägg, ingen kick eller nåt så man kom upp på den

wallride!?
Bygg en kick som löper hela vägen uppåt väggen.. Sen är det bara att köra.. Kan ju börja med lite lägre vägg...

wallride!?
Vadå ingen kick?! är du knäpp? det var kickar på båda sidor plus att man kunde åka rakt nerifrån om man ville det. Det som var annorlunda mot wallrides på andra ställen är väl möjligtvis att den i kungsberget är brantare än dom flesta andra. Det fanns altså kickar, jag förstår verkligen inte hur du kunde missa det. Ska man klaga på nåt så är det väl möjligtvis att det var lite halvtaskigt shapat i söndags, det berodde säkert på att det hade varit party efter ripcurl seafun-open och i den var förmodligen parkansvarige inblandad.

wallride!?
iofs kom jag längst upp på skiten, men det var instabilt o skidan fastnade på de förbannade bultarna där, så jag for ner som en jävla gnu....
-NiclasK
åk dit själv o kör, när jag var där så fanns det ingen kick, bara en på sidan fast den var livsfarlig och funkade inte ens

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp