Whistler 07/08, Officiella boende tråden

[Sökes]
Från slutet av december till aprill/maj nångång.
Vi är två killar som ska göra vår första säsong.
Jag har åkt snowboard några år, min polare har åkt skidor lite grann, men ska nu lära sig att bemästra brädan. Vi är 19 år, vi kommer från gbg-trakterna (alla vet hur göteborgare är, vi heter dock inte Glenn). Vi är där för att åka, men vi är inte fega för att ta till flaskan om det skulle behövas någon gång (i veckan).

[Söker] 1 Plats

Ska vara i Whistler 1 Janurari till 15 Januari. Så om det finns någon som har plats eller kan tänka sig ha en snubbe på golvet i två veckor är jag väldigt tacksam.

(Har inga anmärkningar i Brottsregistret!)

Adam

[söker]

1 plats. Slutet på januari/början på februari till maj. Rökfri kille.

Ordningssam och hjälpsam, van att dela lägenhet.
Maila gärna till Claes_Celander@hotmail.com

/Claes

Senast ändrad:
Finnes]
2 platser 16jan-17feb ski in ski out
Två killar som har för stor bostad, ett sovrum över med två bäddar. Wifi, kök och sånt finns.

[Söker] 3 Platser, 3 killar som för närvarande befinner sig i Vancouver och har vart här några dagar men känner att det börjar bli dax att dra sig uppåt, samtliga är rumsrena =) Hoppas stenhårt på att det fortfarande ska finnas något och det börjar väl bli lite bråttom! :D
Nås lättast på tel.nr:
Carl Granlund: +1-604-720-5052
Björn Karlsson: +1-604-710-5081

söker boende för en polare som har blivit rejält sugen nu när vi andra polare fyllt våra boenden... början av februari och 3-4 månader framåt. 20 årig kille. SnygGggIng!!!!!!!

jag befinner mig i Whistler nu tyvärr är vårt boende fullbelagt. Jag söker boende för syrran och hennes kille sista veckan i feb och första i mars... nån som vet nåt??

[Söker]

Vi är två pigga+friska+glada+vettiga+skidsugna flickor som anländer till Whistler 10 Januari. Hemresedatum är flexibelt men är bokat till 10 April.

Vi behöver någonstans att bo. Vi är inte kräsna = kan bo trångt och primitivt.

Någon som har plats över?
Någon som har plats bara i Januari?

Hör av er till oss.

amanda.lingheim@gmail.com

Tjing.
Amanda&Isa

sökes!

1 plats för boende februari och framöver i whistler.

har spenderat säsong 05/06 och 06/07 i whistler så vill du/ni bo med en som kan whistler utan och innan så säg till snarast!

har massa kontakter i byn både när det gäller jobb/party/åkning som kan vara nyttigt att ha!

hör av er!

[Söker]
1 plats för en 19 år gammal kille. Har fyra kompisar som nyss stuckit till whistler. Jag har bestämt mig för att hänga på men de har fullt. Tänkte åka över någon gång i början av februari och stanna till början av april. Tidsplanen kan dock ändras beronde på möjlighet till boende.

Jon Weihard
weihard_88@hotmail.com

(soker)

Tva snowboardtjejer pa plats i Whistler letar boende (i sista minuten...). Vi ar Madde (24) och Nat (21, fran Australien), bada saklart easygoing och trevliga. Allt ar av intresse, hor av er om ni vet nagot som kan vara ledigt eller om ni rakar ha plats over...
(001) 604 906 1277 eller nat_b87@hotmail.com

[Söker] 2 platser i sista minuten..! kommer dit runt 22 januari - 25 mars, tar vad som hellst bara vi inte behöver sova på gatan! =)
fluffo_@hotmail.com

Senast ändrad:
[FINNES]

Jag har två rum över i en lyxig condo mitt i Whistler Village.

Det ena rummet vill jag ha $100/natt och det andra $80 per natt.

Båda rummen kan ta två personer.

Datumen är från och med idag, den 1:a Februari till den 7e Februari.

Ring mig på 604 902 5687 om du är intresserad.

MVH
Andreas

[FNNES]

Två sovplatser finns i Gondola Village, Creekside.

3:e till 8:e Februari. Och kanske 10:e till 15:e Februari.

Lägenheten kostar $150.CAD/natt totalt (delat på fyra personer).

Maila eller ring

604 902 1005

niklashultstrom@gmail.com

/Niklas&Sanna

[FINNES]

Boende för en till två pers från 18'e Februari till 2'e Mars, centralt i Creekside.
Hyran ligger på totalt 150 CAD per natt (delas på så många vi blir).

Maila eller ring

604 902 1005

niklashultstrom@gmail.com

/Niklas&Sanna

[FINNES]

Vad?
Boende för 2 personer

Var?
Creekside, Vale Inn, ca 10 min promenad från liften, 3 minuter till busstransport.

När?
11 Mars - 15 Maj

Pris?
700CAD i månaden, ser helst att du bor hela tiden ut, men en månad är också okej, det är dock minimum

Vem?
Du ska antingen vara en jäkel på att prata i telefon eller för tillfället befinna dig i kanada, så att jag kan konfirmera att du är en tillräckligt schysst person för att bo med polarna som redan bor i lägenheten!

Depositionsavgift... Vet inte hur det löses än, den är ivf betald.

Hemtelefon, värme, vatten, kabel osv ingår, den enda extrautgiften är 10CAD per månad för ultrasnabbt internet!

Kontakta mig på antingen:
quakerzoom@gmail.com
freeridemailen
kanadamobilen: +1 604-902-5802
kanadahemtelefonen: +1 604-905-6638

efter den 11:e mars nås jag inte på kanadatelefonen då jag åker hem då... :) mailen kollas flera gånger dagligen!

om det är något, så tveka inte att fråga

Navid

[FINNES]

Boende finns på Whistler resort & club mellan den 14e april tom den 30 april. Hyran kommer att ligga på 2000kr per person. Hotellet är beläget i Creekside (gångavstånd till lift och busshållplats) och är utrustat med gemensam bubbelpool och bastu, trådlöst internet, kök, vardagsrum, toalett och sovrum samt personlig room service i form av tvätt. Ni kommer dela boende med tre stycken trevliga stockholmstjejer.

Har ni några frågor så maila eller ring oss på 6049026106.

Allt gott!

/Daniel & Felix

(söker)

söker billigt boende i Whistler vintersäsongen 08/09 perioden december-april.har funderingar över att jobba där också,hör gärna av er om ni har någon bra information på min mail.

jeep89@hotmail.com

Tillbaka
Topp