Whistler 2006/2007

qvenner

Ny medlem
Whistler 2006/2007
Kanske lite väl tidigt att dra igång denna diskutionen men ändå. Jag kommer åka till Whistler nästa år och är på jakt efter polare att åka med. Hade varit grymt om vi kan fixa ihop en 5-6 st så att boendet kan vara grymt men inte kosta halva rekassan!

Hade tänkt att jag skulle vara där HELA säsongen! D.v.s Typ November till typ Maj.

Skicka meddelanden om ni är intresserade. Ju tidigare man börjar planera desto bättre blir det!

Jag e brädåkare men jag dömer ingen :)

Q

Whistler 2006/2007
Nä asså om vi kan få ihop ett stor jävla gäng så e ju inte jag den som e den. Hade varit frymt om vi hade varit ett stort gäng där för fresh tracks! Kolla bilderna på www.whistlerblackcomb.com Det roliga har redan börjat.! 15-20 pers kanske är att ta i lite. Men 10-12 hade ju vart schyst. Ju mer folk destå bättre boende!

Whistler 2006/2007
Om det är någon veteran-Whistlare som e inne skulkle det vara grymt att få reda på var ni hittade boendet. Det verkar ju inte finnas ngn direkt enkel sida för det..

Så jäkla taggad tilll att åka dit. Kollade på en snowboardfilm som bara var inspelad i Whistler.. Så fett!!!

Q

Whistler 2006/2007
Inga andra?? Skulle vara soft att få reda på lite info om var man hittar boende enklast. Gamla säsongare får gärna skriva lite!

Tillbaka
Topp