Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
vaaa? galet... fick mitt idag. har varit lite smånervöst med tanke på att flygbiljetten köptes för två veckor sedan. hoppas de får massa extra nu då!osten_09 sa:Kan bli hårt Dennis,
International Experience Canada
is since a few days out of IEC permits for Swedes this year. We have requested 50-100 extra but are still waiting for a decision from Canada. I will post here as soon as I get a reply. In the meantime, please do not send in any applications or pay any fees if you are from Sweden.
Vad får du sammanlagt punga ut till work and travel?Dennis70 sa:Jag åker ju med Work&Travel så jag hoppas för deras del att dom fixar det där åt mig och min polare! Annars skiter jag i visumet, åker ner och gifter mig istället!
hmm... När det står paketpris t. ex. 18500:-Orkasnorkla sa:Vad får du sammanlagt punga ut till work and travel?Dennis70 sa:Jag åker ju med Work&Travel så jag hoppas för deras del att dom fixar det där åt mig och min polare! Annars skiter jag i visumet, åker ner och gifter mig istället!
Jag delar också gärna boende! jag säsongade i cham förra vintern, är sugen på kanada denna säsong!Entire sa:jag delar gärna boende med er! Har säsongat en gång tidigare, och tänkte slå på stort denna säsong med whistler!Inzy88 sa:hej .. vilka här inne är sugna på och dela boende. tänkte ta fram några förslag nu i helgen och skulle vilja fylla upp rummen direkt... jag och tjejen åker ner 31okt..
kille, 21.
Vi är två tjejer som ska ner den 18e november och kommer stanna hela säsongen, vi delar gärna boende ihop med några! Har ni hittat något ännu?sophieaman sa:Nån som har boende med 2 platser över? Eller finns det flera hemlösa säsongare som har lust att bilda kollektiv?
Vi är två tjejer som ska ner den 18e november och är sjukt sugna på att dela boende!! Är det fortfarande akutellt?elin-mae sa:Jag delar också gärna boende! jag säsongade i cham förra vintern, är sugen på kanada denna säsong!Entire sa:jag delar gärna boende med er! Har säsongat en gång tidigare, och tänkte slå på stort denna säsong med whistler!Inzy88 sa:hej .. vilka här inne är sugna på och dela boende. tänkte ta fram några förslag nu i helgen och skulle vilja fylla upp rummen direkt... jag och tjejen åker ner 31okt..
kille, 21.Har ni någon plats kvar?
Åh vi är i jätte behov av att hitta boende och delar gärna med några andra. Vi är två tjejer som åker ner den 18e november och kommer stanna hela säsongen, Skulle vara grymt om man kunde hitta ngt tillsammans. Är ni fortfarande intresserade?moarl sa:Hallå gott folk!
Vi är 3 goa grabbar från Helsingborg som ska göra en säsong i Whistler, vi har bara boendet kvar att fixa!
Då det finns gott om dyrare/större boende så letar vi fler att dela med!
Vi kommer ner 5e december och två av oss stannar till någon gång i april~.
Hör av er!
Gäller det även transor/ lite smått sjuka norrlänningar?Chilla sa:Om ni är sköna lads som godkänns av de resterande 6 som ska bo hos oss + landlorden så finns det underbara möjligheter att få bo i vackra Whistler från 15nov-15maj. Hör av dig vid intresse![]()
Är gode intresserad av det för slaget! Langar iväg ett PM snartChilla sa:Om ni är sköna lads som godkänns av de resterande 6 som ska bo hos oss + landlorden så finns det underbara möjligheter att få bo i vackra Whistler från 15nov-15maj. Hör av dig vid intresse![]()
Var ligger boendet och hur mycket i månaden?Chilla sa:Om ni är sköna lads som godkänns av de resterande 6 som ska bo hos oss + landlorden så finns det underbara möjligheter att få bo i vackra Whistler från 15nov-15maj. Hör av dig vid intresse![]()
Härligt!!Fiaochlotta sa:Ahhh vi åker på onsdag!!!
Yay! Imorgon bär det av. Vi ses i Whistler allesammans! :DGabriella sa:imorgon åker jag och cammilaj! snacka om att tiden har gått fort!! när bär de av för er andra?? :D