Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag tänkte åka till wisthler i vinter och undrar om nån har några tips hur man får ut mesta möjliga åkning för billigast peng. Boende har jag redan fixat.
Jobbigt men billigt!
De kollar ju bara liftkorten i dalstationen, så det är ju bara att traska 30-45 minuters uppvärmning varje morgon!
Se till att köpa ett kort att ha i reserv om nån skulle fråga
Snabb och snik!
De har nått elektroniskt system som tar ett tag innan det säger att liftkortet inte är giltigt, och pipet hörs knappt i stora whistlerliften (bullrigt), så man kunde åka gratis varannan dag. Kanske inget att rekomendera i tre månader men ändå!
Enkelt och dyrt
Säsongskort $ 1500 CAD eller nått!
Tja, det går ju att knalla upp som sagt. Mitt 15-dagars kort förra året fortsatte att fungera ett tag efter mina 15 dar
Annars finns det ju fula historier om kompisar som släpper sitt kort i en vante i liften till nästa person o.s.v..... Själv kan jag ordna 6 endagars biljetter till bra pris om det finns nån som vill ha! Är själv där ifrån den 20:e o framåt, så vi kanske syns!