Winter Jam 08

Winter Jam 08
wallisch körde flat 5 shifty å sw 10 shifty i kvalet.. men så va dommarna knasiga å skickade vidare folk som gjorde dåliga dubbels utan grab istället för dom som stompade deras trick pefrekt!

men han var å köttade rails sjukt mycket! så kolla www.thom8.com ikväll, intervjuer med wallisch och bonus material kommer finnas ;)

Winter Jam 08
McDreamy sa:
Synd Jon! Jon är så sjukt klockren till skillnad från alla gangster kids.

Jag har aldrig riktigt förstått mig på den här gangster-stilen. Är man häftig när man åker runt med goggels nere vid hakan och brallorna nere vid hälarna? För det kan ju defenitivt inte vara för att man tycker det är snyggt? Eller är det bara jag som tycker det är sjukt fult ?! Så om någon vänlig själ skulle kunna förklara detta så skulle det uppskattas.
nej, jag fattar verkligen inte den där stilen heller. inte när man måste dra i byxorna hela tiden för att de åker ner osv. Jons gröna var snygga däremot!

Winter Jam 08
nogard sa:
McDreamy sa:
Synd Jon! Jon är så sjukt klockren till skillnad från alla gangster kids.

Jag har aldrig riktigt förstått mig på den här gangster-stilen. Är man häftig när man åker runt med goggels nere vid hakan och brallorna nere vid hälarna? För det kan ju defenitivt inte vara för att man tycker det är snyggt? Eller är det bara jag som tycker det är sjukt fult ?! Så om någon vänlig själ skulle kunna förklara detta så skulle det uppskattas.
nej, jag fattar verkligen inte den där stilen heller. inte när man måste dra i byxorna hela tiden för att de åker ner osv. Jons gröna var snygga däremot!
det är ju tur att det inte finns regler om hur man måste klä sig! därav den stora bredden bladn skidåkare och olika stilar!

jag tycker de är svinkul att man kan se ut som man vill.. gillar man stora kläder så har man de, gillar man fartdräkt får man köra i det!

finns inget rätt och fel.

att sen sitta i ett forum och smutskasta alla som tycker stora kläder är cleant är ju bara idioti.. hur vore de om alla jibkids skulle sitta å skriva hur fult de är med byxor som skär in lite här och där;) jackor som slutar vid naveln och gogglar utanpå hjälmen som får en att se ut som man är direktimporterad från tyskland?

inte det coolaste me sånt snack.. så stop that shit!

förövrigt hoppas jag ni 2 har en trevlig afton!
peace

Winter Jam 08
Själv kör man ju googlarna utanför hjälmen(Y) Känns ju helrätt och det är inget krångel alls. Och jag bryr mig fan inte om vad folk tycker om mina saker och jag har knappast tjockt baggy så jag kanske har min egna stil!

Känns bra. Riktigt bra.

Och grattis till Pk för vinsten men jag tyckte att Jon skulle vinna men det finns delade meningar. Och det är rätt bra. Grattis även till Chris som körde jäkla stilrent i snowboarden.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp