Psandersjoo
Aktiv medlem
Winter Jam 08
ja vf körde inte han?!lurifixx sa:vad hände med wallisch?
ja vf körde inte han?!lurifixx sa:vad hände med wallisch?
vad jag menade var att han inte fick vinna. och det fick han inte.JockeSki sa:Ja fast det gjorde det ju inte. Det sket sig verkligen inte. Andra plats är inte helt fel och PK's sista hopp va galet nice!Lee-nus sa:jävligt bra kört av jon, synd att det sket sig
Stackars jonDeespin sa:Jag tror nog att Jon blev lite ledsen när PK dissade honom.
http://data.fuskbugg.se/skalman01/Jondissad.wmv
Hoppade förmodligen för dåligt i kvalet?s_ahlen sa:varför var inte wallisch med i finalen hade sett fram emot de som fan
han kvalade inte in!s_ahlen sa:varför var inte wallisch med i finalen hade sett fram emot de som fan
kan han hoppa dåligt? :OJ-rockner sa:Hoppade förmodligen för dåligt i kvalet?s_ahlen sa:varför var inte wallisch med i finalen hade sett fram emot de som fan
ja de fattar jag men jag trodde han skulle hoppa så bra så han fick va med i finalen men tydligen intepHille-026 sa:kan han hoppa dåligt? :OJ-rockner sa:Hoppade förmodligen för dåligt i kvalet?s_ahlen sa:varför var inte wallisch med i finalen hade sett fram emot de som fan
nej, jag fattar verkligen inte den där stilen heller. inte när man måste dra i byxorna hela tiden för att de åker ner osv. Jons gröna var snygga däremot!McDreamy sa:Synd Jon! Jon är så sjukt klockren till skillnad från alla gangster kids.
Jag har aldrig riktigt förstått mig på den här gangster-stilen. Är man häftig när man åker runt med goggels nere vid hakan och brallorna nere vid hälarna? För det kan ju defenitivt inte vara för att man tycker det är snyggt? Eller är det bara jag som tycker det är sjukt fult ?! Så om någon vänlig själ skulle kunna förklara detta så skulle det uppskattas.
det är ju tur att det inte finns regler om hur man måste klä sig! därav den stora bredden bladn skidåkare och olika stilar!nogard sa:nej, jag fattar verkligen inte den där stilen heller. inte när man måste dra i byxorna hela tiden för att de åker ner osv. Jons gröna var snygga däremot!McDreamy sa:Synd Jon! Jon är så sjukt klockren till skillnad från alla gangster kids.
Jag har aldrig riktigt förstått mig på den här gangster-stilen. Är man häftig när man åker runt med goggels nere vid hakan och brallorna nere vid hälarna? För det kan ju defenitivt inte vara för att man tycker det är snyggt? Eller är det bara jag som tycker det är sjukt fult ?! Så om någon vänlig själ skulle kunna förklara detta så skulle det uppskattas.