winterjam/railsession?

mas_skier

Medlem
winterjam/railsession?
Tja! min lillebror hade tänkt köra på den öppna railsessionen. Men frågan lyder: kommer det att vara någon och vilken tid? Är rail tävlingen kl 17 endast för pros?

winterjam/railsession?
nice! men det kommer ju förmodligen va massa snö också :P Men tävlingen som är typ klockan 5, är det för alla som vill eller?

winterjam/railsession?
Jag var där för tio min sen.

Det är ingen snö under railarna men det är gott om det i landning och inrun. fixar bildar snart hold on

Senast ändrad:
winterjam/railsession?
BaguGrajnders sa:

Det är ingen snö under railarna men det är gott om det i landning och inrun. fixar bildar snart hold on
släng upp inte upp bilderna på freeride vad du änn gör. då får vi inte se dom förens om 2 veckor typ.

winterjam/railsession?
jag och en kompis hjälpte david med att bära allt dit ^^ :p. Dock så kommer det inte vara nån snö runt om railsen utan det kommer vara madrasser

winterjam/railsession?
winterjam/railsession?
aendrew sa:
ekdahl sa:
BaguGrajnders sa:

släng upp inte upp bilderna på freeride vad du änn gör. då får vi inte se dom förens om 2 veckor typ.
va menar du? vadå 2 veckor?
dude, du är ju seg. men inte segare änn johan och dom andra som godkänner bildern!

winterjam/railsession?
Vadå, kan man skippa skolan och dra dit o köra istället, är det så "öppet hela dagen eller"? Hur fan ska man få fart till railsen by the way?

winterjam/railsession?
På winterjams hemsidan kan man läsa att railsessionen öppnar för almänheten kl 12, så tolkar jag det iaf.
kvalen drar igång runt 15.00 har jag hört.

winterjam/railsession?
ja det är öppet för alla tills jamet börjar, samma på lördagen.
jag e inte 100 men kanske 90% säker näää lite mer 97.4526% säker

winterjam/railsession?
Pizzaaugust sa:
jag fattar inte vart man får farten ifrån:P?
asså de går en gång där inne som du ser, där har dom byggt inrun och så kommer man ut ur "hålen" i väggen. vet inte hur man ska kunna förklara det på något annat sätt. gången går liksom längs med läktaren, och den är bredare än vad det ser ut på bilden.
http://www.dif.se/images/stadion/large/xyz.jpg kanske inte förstår så mycket mer av den men aja

Senast ändrad:
winterjam/railsession?
thom8 sa:
Pizzaaugust sa:
jag fattar inte vart man får farten ifrån:P?
asså de går en gång där inne som du ser, där har dom byggt inrun och så kommer man ut ur "hålen" i väggen. vet inte hur man ska kunna förklara det på något annat sätt. gången går liksom längs med läktaren, och den är bredare än vad det ser ut på bilden.
jag förstår:D coooolt!

winterjam/railsession?
Nej, alltså, jag är inte brädåkare, men undrar om man får åka bräda under allmänheten

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp