släng upp inte upp bilderna på freeride vad du änn gör. då får vi inte se dom förens om 2 veckor typ.BaguGrajnders sa:Jag var där för tio min sen.
Det är ingen snö under railarna men det är gott om det i landning och inrun. fixar bildar snart hold on
aaaaaaaaaaa!fan va heta<3aendrew sa:
va menar du? vadå 2 veckor?ekdahl sa:släng upp inte upp bilderna på freeride vad du änn gör. då får vi inte se dom förens om 2 veckor typ.BaguGrajnders sa:Jag var där för tio min sen.
Det är ingen snö under railarna men det är gott om det i landning och inrun. fixar bildar snart hold on
ja innan dom godkännsaendrew sa:va menar du? vadå 2 veckor?ekdahl sa:släng upp inte upp bilderna på freeride vad du änn gör. då får vi inte se dom förens om 2 veckor typ.BaguGrajnders sa:Jag var där för tio min sen.
dude, du är ju seg. men inte segare änn johan och dom andra som godkänner bildern!aendrew sa:va menar du? vadå 2 veckor?ekdahl sa:släng upp inte upp bilderna på freeride vad du änn gör. då får vi inte se dom förens om 2 veckor typ.BaguGrajnders sa:Jag var där för tio min sen.
inne i gångarna är de inrun byggda av plywoodskivor och lastpallar.KMille sa:Vadå, kan man skippa skolan och dra dit o köra istället, är det så "öppet hela dagen eller"? Hur fan ska man få fart till railsen by the way?
asså de går en gång där inne som du ser, där har dom byggt inrun och så kommer man ut ur "hålen" i väggen. vet inte hur man ska kunna förklara det på något annat sätt. gången går liksom längs med läktaren, och den är bredare än vad det ser ut på bilden.Pizzaaugust sa:jag fattar inte vart man får farten ifrån:P?
jag förstår:D coooolt!thom8 sa:asså de går en gång där inne som du ser, där har dom byggt inrun och så kommer man ut ur "hålen" i väggen. vet inte hur man ska kunna förklara det på något annat sätt. gången går liksom längs med läktaren, och den är bredare än vad det ser ut på bilden.Pizzaaugust sa:jag fattar inte vart man får farten ifrån:P?
nej ni får åka på lördag. Samma schema fast med snowboard och andra artisterKMille sa:får bräda åka imorgon på allmänheten