Hmm...
Det ska tydligen inte funka enl. de officiella rapporterna. (ännu ska sägas..)
Själv så skickar jag ner mina Atomic HU XTD 130 i de bindningar som sitter på den skida som ska köras.
I Gripwalk bindningar funkar det helt ok, dock lite knöligt att få framdelen på pjäxan att passa perfekt i bindningen. Känns som sulan fram på WTR:n är lite tjockare än Gripwalken. Ännu knöligare är det att få ner pjäxorna i "normala" bindningar. Men det funkar.
Är det säkert?
Löser bindningen ut som den ska?
Garanterat inte.
Kommer jag använda mina pjäxor som "allroundare" trots detta.
Ja.
Rekommenderar jag detta sätt till andra?
Nope.
Hoppas att du, trots mina svar, blivit något klokare i denna fråga.