skidor big air och tjejernas snowboard pipejibberboys sa:jag ska se det, vad händer i just detta avsnitt ?![]()
peace maaan
lolz man spelar in det ena och glor på det andra om man är 1337mardiman sa:tungt att wallander går samtidigt... betyder att jag missar det =/ aja, cest la vie
Man har ju ändå redan sett alla wallanderfilmernaahj sa:lolz man spelar in det ena och glor på det andra om man är 1337mardiman sa:tungt att wallander går samtidigt... betyder att jag missar det =/ aja, cest la vie
man kollar inte på wallander i huvudtaget (;Kinkan sa:Man har ju ändå redan sett alla wallanderfilmernaahj sa:lolz man spelar in det ena och glor på det andra om man är 1337mardiman sa:tungt att wallander går samtidigt... betyder att jag missar det =/ aja, cest la vie
man sitter med två tv apparater och kollar på båda samtidigt....det är verkligen 1337Kinkan sa:Man har ju ändå redan sett alla wallanderfilmernaahj sa:lolz man spelar in det ena och glor på det andra om man är 1337mardiman sa:tungt att wallander går samtidigt... betyder att jag missar det =/ aja, cest la vie
oh, yeah 2 42 tums också.... hehefreerajdarn_39 sa:man sitter med två tv apparater och kollar på båda samtidigt....det är verkligen 1337Kinkan sa:Man har ju ändå redan sett alla wallanderfilmernaahj sa:lolz man spelar in det ena och glor på det andra om man är 1337
tv:n var inte ens uppfunnen 1337 grabben..freerajdarn_39 sa:man sitter med två tv apparater och kollar på båda samtidigt....det är verkligen 1337Kinkan sa:Man har ju ändå redan sett alla wallanderfilmernaahj sa:lolz man spelar in det ena och glor på det andra om man är 1337
Hahaha fan va sant.Anal-Og sa:man kollar inte på wallander i huvudtaget (;Kinkan sa:Man har ju ändå redan sett alla wallanderfilmernaahj sa:lolz man spelar in det ena och glor på det andra om man är 1337
att spela in wallander på dvd istället för att vara en n00b med bandspelare,mardiman sa:har ingen bandspelare som jag kan spela in påoch jag har inte sett den wallanderfilmen
hoppa å greja kan jag göra själv, men polis, det blir jag nog aldrig.. därför är valet klart för mig
hahahhahahaha orka... hehe "WORD" NAAAATYou-Know-Who sa:att spela in wallander på dvd istället för att vara en n00b med bandspelare,mardiman sa:har ingen bandspelare som jag kan spela in påoch jag har inte sett den wallanderfilmen
hoppa å greja kan jag göra själv, men polis, det blir jag nog aldrig.. därför är valet klart för mig
ja du kanske kan hoppa själv, men tvekis om du kan få kommentatorer och sånt att prata om dig på tv. naaat yet iaf.
p.s tror det är enklare för dig att bli polis än att vara med i x-games.
och därför ska du kolla på x-games och vänta tills wallander kommer ut på dvd om du inte kan spela in. DÅ är man 1337.
nej, det är live?jibbar_N sa:men det är ju fan repris.....
avsnitten är ju färdiga långt innan de sänds på tv därför lägger de upp dem på hemsidanRagge93 sa:tror du inte jag fattar det?!
Men programmen brukar ju sändas i tv före det läggs ut på deras egna hemsida..?
Asså den här killen är ju asroligaendrew sa:tv:n var inte ens uppfunnen 1337 grabben..freerajdarn_39 sa:man sitter med två tv apparater och kollar på båda samtidigt....det är verkligen 1337Kinkan sa:Man har ju ändå redan sett alla wallanderfilmerna