x-wave 9

Mange_B

Ny medlem
x-wave 9
Tjenixen!
Tänkte höra mig för om det är någon som vet om det går att värma x-wave 9 pjäxan för att forma den??
tacksam för lite info av nån som vet mer än jag =) Såg att det går med 10:an men har inte så mycket koll på hur mycket som skiljer dessa åt mer än flexen...

x-wave 9
Hej mb. Jag har ett par x wave 8 och dom går att värme forma. Så om det går med x-10 och x-8 så borde det gå med x-9. Annars så kan du ju alltid slå en snabb signal till närmsata skid affär där du bor och fråga. Det e fixa på 2 röda. Ha det gött.

x-wave 9
Har redan provat det där med att fråga skidaffär, enligt en expedit på adams i Göteborg skulle det inte gå. Men sen när man läser om pjuxen på nätet så verkar det som att det visst går, därför är jag lite konfunderad...

x-wave 9
tackar för hjälpen!
Jag pratade med adams igen med lite mer kött på benen och personen som jag då fick språka med sa att det visst går och tyckte det var mycket konstigt att någon hade sagt nåt annat... Måste ha blivit något konstigt missförstånd eller lite dåligt påläst expedit...

x-wave 9
Min kompis har Xwave 9 och jag kommer snart att köpa ett par också.

Man kan värma dom, men det gör dom "bara för turister som åker 1-2
veckor om året".

För folk som åker mycket så formar sig pjäxorna undan för undan
iallafall. Jag kommer inte att värma dom.

x-wave 9
Passformen är så pass sjysst ändå så det skall inte behövas tycker jag! Det skall kanske vara om man har udda storlek!
Säger som ovanstående! Åk in dem med svett istället! Tänker jag göra!

Tillbaka
Topp