Xscream

freeride_nu

Aktiv medlem
Xscream
Är det någon som har provat de olika "driver plates" som finns till Salomon s900.
Jag tänkte först och främst på skillnaden mellan "Axe+ 900" och "Drive+900" plattorna.
Jag vet att Axe plattan ska vara mer anpassad
för carving än drive plattan.Men märker man verkligen någån skillnad?

P.s Jag köpte ett par Xscream series pr8 med Carbon S900 bindning nya för 4600:-
(ganska schysst pris eller hur?!)
D.s

Xscream
Fyraåsex?!?!?!!!

Det var vad jag betalade för mina X-Scream 8 (Pr8)!!!

Var hittade du ett sånt pris?

*Gråter-blod-och-förbannar-världen* ;-)

Lyllo!

MVH
//Andreas

Xscream
Dom ä innt slut. Har sett många i sundsvall å övik för att inte nämna i åre. Men snälla våga vara annorlunda å ta å köp nåra andra plankor. Tex Volant powercarve ti...

Xscream
Grabbar sluta kivas! Ni har antagligen rätt båda två och denna typ av diskussioner är direkt i sandlådenivå...

Hur man upplever en skida beror på många faktorer, ens egen teknik, vilken typ av skida man är "inkörd" på, var man åker och under vilka förhållanden mm. Därför finns det ingen "Världens Bästa Skida", eftersom smaken och kraven är olika! Det är dock alltid intressant att höra varför ni tycker så bra om era skidor. Berätta gärna detta, men hacka inte på varandra!

MVH/MM

Xscream
På Runes Sport i Skinnskatteberg såg jag ett par gula X-scream pr8 för 2700:-
Det fanns även några bandit X för bra priser. Dom har även schysta priser på pjäxor om någon är intreserad.

Xscream
jag har åkt båda plattorna, det e ingen större skillnad mer än att drive+ plattan är högre så jag råder dig att köpa denna om du ska få ut nått av dina x-scream

Xscream
Jag är lite halvintreserad, för jag behöver verkligen ett par nya pjuckor!!! min är sluuuuuuuut.... Jag är ute efter ett par Salomon Racedojjor eller ett par Tecnica, hade de några sådana? och kan du komma ihåg priset? Finns runes på nätet eller har du ett telefonnr.

Walleywomen är du inte intresserad av killar? oki det är starkt av dig att stå för din sexuella läggning....

Xscream
Jag tycker att rossingol KID är det bästa skidorna som finns!!! de rockar verkligen!!! Jag menar skidan slutade att tillverkas för 10-12 år seda, och alla vet vilka lagg jag talar om. De har ingen midja (jag slipper svänga) De är korta, mina är 145cm (skitlätta att bära) De funkar överallt, jag känner verkligen att jag kan lita på mina lagg överallt på berget... Åkte baksidan (norra facet) av GrandMonte förra vekan på dessa lagg, där Sudan dog, drog jag en fet 1480.... Och jag kan berätta historinen???

Vi ces i klövsjö!!!!

Xscream
Är det din mening med att vara här att komma med små käcka inlägg om att alla är lika värda och i framtiden vill du jobba med barn och du önskar att du var fred på jorden. Låt folk diskutera hur dom vill och hur mycket dom vill. Säg något kul istället.

PS. Jag la de första spåren i rectiligne (grand montets) söndagen den 7/3....GRYYYYYMT!

>> radikala rAgnar <<

Xscream
Radikale Ragnar?

Skulle mera gissa på Ragnar the Wannabe.
Du ska nog inte kaxa så mot MM som har varit bra mycket längre än du på detta diskussionsforum. Har du nåt att säga så se till att det är allmännyttigt. Kaxar du tillbaka på det här inlägget så kommer jag inte fortsätta svara för jag är ingen pajkastare, men jag anser att vissa behöver nog sägas till. Och du, skriv nåt kul!

Xscream
När ni pratar om Runes i "skintaxmountain"
kan man inte undgå att bli lite nostalgisk.
Det var nämligen där jag köpte mina första
första skidor(K2 -612).Runes är en bra affär som jag kan rekomendera.Men ska du handla i
i en av de bästa affärerna i mellansverige,så
ska du leta upp Team Sportia i Västerås (punkthuset).Dom har valt att ta hem bra modeller, och är professionella.

Xscream
Runes sport har mig veterligen ingen hemsida, men en gammal hederlig telefon vet jag att dom har.
0222/10162 är numret dit.
Jag köpte ett par röda Salomon Race pjäxor där för ett tag sen, 12-1300 har jag för mig att jag gav, jag har den icke formbara innerskon, köpte ett par i höstas med formbar innesko och dom sög totalt, de "normala" är enligt mig mycket skönare.
Men dom har även de med formbarsko oxå men då kostar dom runt 1700:-
Ring dit och lyssna, de är väldigt hjälpsamma och trevliga.
Lycka till...

Tillbaka
Topp