xxl för stort?

xxl för stort?
mina rip curl byxor är size s. och dom är fett baggy. jag vet inte vad de är för byxor du har men det låter jävligt stor typ så att fickorna(om det finns nåra)som sitter längst upp kommer att vara vid fotknölarna:P men det kan ju vara så att det inte är så stort och då kan det ju sse fett snyggt ut, jävligt baggy. nice de också såklart.

xxl för stort?
Vad är det för FR bugg med texten? :(

Ja XXL är för stort om du bara är 180. Speciellt i midjan! fult med skärp och massa överblivet tyg i midjan.

//Hellberg - För, lagom stora kläder!

Senast ändrad:
xxl för stort?
Läs mitt inlägg tack! Och om du ska ha Burton läs storleksguiden på boardstor.se/junkyard.se och om du verkligen måste ha för stora byxor ta MAX (dom är redan baggy i modellen ju) en storlek mer än som rekomenderas för din längd.

xxl för stort?
De är stora (positivt stora :P ) men eftersom du e så pass lång borde du nog ta XL (burton finns inte i xxl) för ja e 165 o L e bra (i burton alltså)

xxl för stort?
seriöst alltså, ja har ett par hh storlek m... å de ä lagom baggy på mig (172)... de är ungefär lika i storleken som burton, så xl vette fan... alla bilder ja har sett på L är riktigt baggy

xxl för stort?
okej jag har ett par scottbrallor nu storlek xl dom är baggy men jag vill ha annan färg därför tänkte jag köpa annan färg och då har jag hittat ett par burton:)

xxl för stort?
Trevligt att du säger så joel :)

Storleksguide Midjevidd Innerben Ytterben Benöppning
S - - - -
M 94 75 104 -
L 96 76 105 -

Där har du storlekarna på deras Cargobyxan som är rätt standard. Om du ligger LITE i underkant av L måtten kan du gå upp en storlek kanske men ligger du "lagom" så kör på large.

xxl för stort?
Jag är 181 och har Saga's XXL & jag älskar stora skidkläder.
Det ser snyggt ut, det är skönt och man kan sträcka på sig hur mycket man vill utan att visa naveln

xxl för stort?
Beror helt på vilket märke. Jag är 186 cm och har XL i mina byxor. Nästa gång jag köper byxor så kommer det bli i XXL. Men som sagt, beror nog på vilka märken du tittar på...

xxl för stort?
Jag har XXL i mina HH-saker, jackan är stor men brallorna inte överdrivet. Fast det är inte baggy passform på dom. Köp Helly Hansen istället. Där finns allt från XXXS-XXXL

xxl för stort?
jag har ett par burton cargo pants i strl L och är 191 och dom sitter riktigt baggy.... provade XL också men dom var för mycket! XXL kommer se asdumt ut...
CHILL

xxl för stort?
öö det vet man inte för det är ju olika storlekar på vilken modell det är..Jag har Stuff byxor och dom har jag M på men på min pappas är det likadana men det är L på dom och det är FIVE

xxl för stort?
ta 2XL jacob wester kör med 2XL och han är 183 och dom är inte för stora för honom + att de är oakley (fett stora storlekar) så burton tror ja du ska ta 2XL..

xxl för stort?
joel, du vill ju ha så stort som möjligt, det blir ju as baggy med xxl så köp. jag skulle inte ens fundera :)

xxl för stort?
har prövat lite olika märken rip curls xxl var inte så stort, burtons är lite stööre men inte för stort det kommer blir fiint skulle jag tro om du har xxl eller xl på jackan bara ;)

xxl för stort?
Har inte läst svaren och orkar inte läsa heller men helt seriöst -är du en idiot?

xxl för stort?
BigAir sa:
Har inte läst svaren och orkar inte läsa heller men helt seriöst -är du en idiot?
very naas! haa five!

jag ska bara lägga till här i efterredigeringen att det uppskattas när människor kan vara uppriktiga med en bra anledning. Exempel: Är XXL för stort?, Är gröna mössor töntigt i parken? ska jag krypa ner mellan mamma och pappa när jag har sett på the grudge? Ska jag slänga ut självbevarelsedriften genom fönstret?

Senast ändrad:
xxl för stort?
Bo87 sa:
BigAir sa:
very naas! haa five!

jag ska bara lägga till här i efterredigeringen att det uppskattas när människor kan vara uppriktiga med en bra anledning. Exempel: Är XXL för stort?, Är gröna mössor töntigt i parken? ska jag krypa ner mellan mamma och pappa när jag har sett på the grudge? Ska jag slänga ut självbevarelsedriften genom fönstret?
DOUBLE WORD!

xxl för stort?
BigAir sa:
Bo87 sa:
BigAir sa:
very naas! haa five!

DOUBLE WORD!
vi kan ju feeda av varann ett tag, haha
Aj lajk jo! haa five!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp