Zentrom gör dej SUPER!?

super_martin

Ny medlem
Zentrom gör dej SUPER!?
Tror ni att zentrom funkar?

De säger så här:
Zentrom armband innehåller ett hologram och är framtaget för att öka det naturliga energiflödet runt din kropp och på så sätt öka balans, styrka och klarhet i tanken. Armbandet används redan av många toppidrottsutövare runt om i världen och finns nu tillgängligt för att hjälpa dig att få balans och prestera ditt bästa. Men det är inte vetenskapligt bevisat än.

Zentrom gör dej SUPER!?
Haha, funkar lika bra att sätta en gummisnodd på armen.
Men om du verkligen tror att det gör skillnad kommer du troligen känna skillnad.
Allt sitter i huvudet...

Zentrom gör dej SUPER!?
funkar skit bra för mig! vanligtvis kan jag bara göra 3:or men sen när ja testa Zentrom gjorde en dub 1240 och en sw dub 1620! rekommenderar denna produkt starkt!

Zentrom gör dej SUPER!?
Monzax sa:
funkar skit bra för mig! vanligtvis kan jag bara göra 3:or men sen när ja testa Zentrom gjorde en dub 1240 och en sw dub 1620! rekommenderar denna produkt starkt!
om du inte om runt hela 1260n kan den ju inte va så bra..

Senast ändrad:
Zentrom gör dej SUPER!?
Finns hundratals sådana här produkter.
Har sett halsband bestående av plastbricka med lindad kopparspole i. Ska tydligen förbättra koncentrationen. (för 1500kr)
100% bullshit - men de säljer riktigt bra!

Nej, lägg hellre pengarna på virvlat vatten. :lol:

Zentrom gör dej SUPER!?
Allt går att sälja med lite mördande reklam. För ni tror väl inte att dessa atleter som talar sig varma för armbanden gör det gratis. Helt sjukt att det finns folk som köper dessa armband för 200-500kr/st. Måste vara helt fantastisk förtjänst på dessa, mtrl-kostnaden kan inte vara mera än en 5-spänn.

Zentrom gör dej SUPER!?
Jag tror att den här träningsprodukten kommer vara till stor hjälp för alla utförsåkare, jibbare såväl som friåkare och pist smiskare.

Zentrom gör dej SUPER!?
Det finns bara en xXHUdvvHTkw]produkt[/MEDIA] för effektiv försäsongsträning!
Men vill man bli en riktig storabergsslaktare så gäller det att packa sin ryggsäck efter Feng Shui.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp