Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Då kan man ju ställa sig frågan om du vet vad en ziphood är för något? För inte hittar jag någon ziphood med freeridemotiv där inte...Jag_alskar_skidor sa:Vet ni vad freeride shoppen är för nåt? Gå in på kategorin hoods, och ni ska nog hitta vad ni söker...
//Axel
Menaru Girl punk grey zip hood eller?!Jag_alskar_skidor sa:Vet ni vad freeride shoppen är för nåt? Gå in på kategorin hoods, och ni ska nog hitta vad ni söker...
//Axel
läste du inte rubben?Jag_alskar_skidor sa:ok sorry, jag såg inte att det var en ziphood ni ville ha...
jag tror att du visst såg att det var ziphood vi ville ha, eftersom rubriken hette så, men du visste inte vad zip hood var..Jag_alskar_skidor sa:ok sorry, jag såg inte att det var en ziphood ni ville ha...
grönt e sköntjohan sa:Kul att att ni skickar in förslag. Är det någon speciell färg som ni önskar?
word. storlekar upp till 3 xl :Daeriksson sa:Zip hood med snö flingan i huvan och freeride snett över bröstet skulle vara sött.
über, och inte svart, det är så tråkigt. Ta typ grön me vit flinga och sen skriv Freeride mått snett på luvan.a_ahlnas sa:word. storlekar upp till 3 xl :Daeriksson sa:Zip hood med snö flingan i huvan och freeride snett över bröstet skulle vara sött.
har jag skrivit till han på gästbok,jeppenator sa:jag hade vela ha en stoor zip hood me lite Gangsta stuk på.. nått för oss lite yngre.. inte så kul att springa runt i en Medium hood som sitter som korvskinn på en.. haha
kanske nått å tänka över johan?