Zip hood

Zip hood
Jag väntar på en tröja med tryck för big mountainåkare och de riktigt, ja riktigt hårda skidåkarna, som skulle komma i vår nån gång..

Zip hood
Jag_alskar_skidor sa:
Vet ni vad freeride shoppen är för nåt? Gå in på kategorin hoods, och ni ska nog hitta vad ni söker...

//Axel
Då kan man ju ställa sig frågan om du vet vad en ziphood är för något? För inte hittar jag någon ziphood med freeridemotiv där inte...

Zip hood
Jag_alskar_skidor sa:
ok sorry, jag såg inte att det var en ziphood ni ville ha...
jag tror att du visst såg att det var ziphood vi ville ha, eftersom rubriken hette så, men du visste inte vad zip hood var..

Zip hood
snälla gör en ljusgrön freeride ska stå i nacken och en snöflinga på sidan av luvan... och ska finnas minst 4x:)

Zip hood
Zip hood med snö flingan i huvan och freeride snett över bröstet skulle vara sött.

Zip hood
jag hade vela ha en stoor zip hood me lite Gangsta stuk på.. nått för oss lite yngre.. inte så kul att springa runt i en Medium hood som sitter som korvskinn på en.. haha

kanske nått å tänka över johan?

Zip hood
Nått liknande denhär:
zipblack-main.jpg

Senast ändrad:
Zip hood
jeppenator sa:
jag hade vela ha en stoor zip hood me lite Gangsta stuk på.. nått för oss lite yngre.. inte så kul att springa runt i en Medium hood som sitter som korvskinn på en.. haha

kanske nått å tänka över johan?
har jag skrivit till han på gästbok,

Tillbaka
Topp