Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Alla mina aviseringar hamnar som skräppost. Kan det va så enkelt?
Jag fick e-post om ditt inlägg. Och det hamnade inte i spam:en.
Det skickas bara ut en avisering, kommer det ett nytt inlägg i tråden efter aviseringen så skickas det inte ut någon ny avisering förrän du besökt tråden som inloggad. Kan det vara det?Mina två senaste aviseringar för trådar jag bevakar i forumet är från 20/3 resp 30/8. Det har postats betydligt fler inlägg i dessa trådar än så. Vad är problemet?
Det skickas bara ut en avisering, kommer det ett nytt inlägg i tråden efter aviseringen så skickas det inte ut någon ny avisering förrän du besökt tråden som inloggad. Kan det vara det?
Det skulle även kunna vara ett spamfilter på din mail som tar bort mailen. Idag har vi lagt till DKIM-signering på alla mail, vilket ska öka chansen att mail inte försvinner i spamfilter, men det kan ta ett tag innan det fullt slår igenom.
@Schoobang Märker du någon skillnad?
Förhoppningsvis kommer ändringen som gjordes idag att lösa det längre fram. Man att markera aviseringar som att de inte är spam kan också hjälp (efter ett tag), så gör gärna det.denna hamnade också som spam... verkar inte hjälpa att markera avsändaren som säker osv.
Det skickas bara ut en avisering, kommer det ett nytt inlägg i tråden efter aviseringen så skickas det inte ut någon ny avisering förrän du besökt tråden som inloggad. Kan det vara det?
Det skulle även kunna vara ett spamfilter på din mail som tar bort mailen. Idag har vi lagt till DKIM-signering på alla mail, vilket ska öka chansen att mail inte försvinner i spamfilter, men det kan ta ett tag innan det fullt slår igenom.
@Schoobang Märker du någon skillnad?