Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bealjege mellan Templet och Slottet? Fast rep verkar overkill.
Nu kan jag inte påstå att jag vet vad Djävulskammen, men Pallins korridor och halspasset är korrekt.Drar till med djävulskammen då. Alltså att det är den vi ser framför oss. Får inte riktigt ihop från vilken vinkel vi är dock.
Edit. Vill påstå att det är Pallins Korridor samt Halspasset vi ser framför oss.
Ja, nu är jag ute och cyklar. Djävulskammen är ju i Sylarna.Vargryggen heter den va? Hur som helst så står du väl på storglaciären?Nu kan jag inte påstå att jag vet vad Djävulskammen, men Pallins korridor och halspasset är korrekt.
Vargryggen vet jag inte heller :PJa, nu är jag ute och cyklar. Djävulskammen är ju i Sylarna.Vargryggen heter den va? Hur som helst så står du väl på storglaciären?
Norge är alltid skitsvårt....Trodde själv att den här skulle vara lite svår![]()
Från Aiguille Rouge mot Les Arcs 2000?
Nej förresten, byn liknar inte Arcs 2000
Exakt min tankeFunderar på La Clusaz, men det hör ju inte ihop med något riktigt stort system...
Det är riktigt. Men skidorten jag sökte var i första bilden och ligger mittemot La clusaz- som är toppen bilden tas från.Funderar på La Clusaz, men det hör ju inte ihop med något riktigt stort system...
La Giettaz?
Är det i La Giettaz som skogsåkningen är grym? Har inte varit där ännu, "bara i LC och i Megeve....Inget rätt än. Grym skogsåkning som också här ihop med ett stort skidsystem.
Snyggt!! Blixtsnabbt rätt!!!Disentis
Är det bara jag eller funkar inte bilagorna?Tack för det! Ska iväg på middag så blir lite offline ett tag.
Vad heter den här skönheten? Topptur only!
Visa bilaga 6530Visa bilaga 6530
Nej, de funkar inte.Är det bara jag eller funkar inte bilagorna?