kappakomplett
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Pic de L'yret?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Auts, hen frågade namnet för toppen, inte skidområdet.Pic de L'yret?
Är det Clot Gauthier då?
Tackar, bild kommer strax.Det är så nära.. så nära att jag ger rätt. Roche Gauthier är namnet enligt kartverktyget. Clot Gauthier är den högra kullen i bilden. Ovanför den kommer Eychauda. Hade varit fint att åka ner i dalgången mot Saint Antoine någon gång, blir väl ändå 1500 fallhöjdsmeter från Yret. Har bara testat ner mot Puy Saint Andre/Briancon från Rocher Blanch.
NixPuy St Vincent
Det var en synnerligen stor uppoffring du gjorde där! Likväl en väldans pricksäker sådan, välkommen tebaks!Då får jag väl offra mig och berätta att det är Axamer Lizum.
Tja... jag vet inte.Det var en synnerligen stor uppoffring du gjorde där! Likväl en väldans pricksäker sådan, välkommen tebaks!
Smaska på ett redigt berg nu @PisteCarver !
Well, några gillar stora berg, några gillar vilda gissningar, några gillar hästar och ytterligare några gillar topptindspikar!Tja... jag vet inte.
Mina berg var tyvärr inte så uppskattade av en del på slutet...![]()
Ska vi ta ett berg i taget, eller lägga upp Wikipedias lista på Alpernas 500 högsta berg som förslag på en gång?La Mejje!
Ska vi ta ett berg i taget, eller lägga upp Wikipedias lista på Alpernas 500 högsta berg som förslag på en gång?
Just det.... och varför gissar han inte vilt och planlöst just nu...måste ujobba snabbt om man ska hinna före @STORPOTATEN
Tyvärr inte, Kalle.Weisshorn, 4506 m
Tyvärr inte...Schreckhorn 4078m
För han sitter i möte. Men man vill ju vara med, så jag hasplar ur mig Vita berget 4807 möh. Eller 4810 som det står här och där också. Eller 4811.Just det.... och varför gissar han inte vilt och planlöst just nu...