Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nej.Rettenbachjoch/Schwarze Schneid 1?
Eftersom bildgåtan är ganska lätt, så är jag ”petig”.Olperer 2?
Förlåt, missade att det också efterfrågades. 9a Olperer 2.Eftersom bildgåtan är ganska lätt, så är jag ”petig”.
Den har ett pistnummer också.
Nu får du hoppas att ingen hinner före dig....![]()
Kalle vann! Jag hade fel (och vill åka hem)!9A vid liften Olperer 2 är det!
Ni får själva bestämma vem som lägger upp nästa.![]()
Eftersom @fredw avsa sig anspråk kör väl jag då.9A vid liften Olperer 2 är det!
Ni får själva bestämma vem som lägger upp nästa.![]()
Nej. "Tyvärr" inte varit på Jungfraujoch. Har väl delvis med biljettpriset att göra, men borde väl passa på nu när de inte har miljoner utländska turister som varit normen på senare år...Jungfraujoch > Lauterbrunnen?
Men visst är det Eiger Nordwand?Nej. "Tyvärr" inte varit på Jungfraujoch. Har väl delvis med biljettpriset att göra, men borde väl passa på nu när de inte har miljoner utländska turister som varit normen på senare år...
Visst är det så. @fredw på rätt men samtidigt fel (järnvägs-)spår.Men visst är det Eiger Nordwand?
Ja, helt rätt! Endast sträckan mellan Grindelwald och Kleine Scheidegg går direkt under Eiger Nordwand. Från Kl. Scheidegg går även tåg ner till Lauterbrunnen, via Wengen. För att åka till Jungfraujoch byter man på Kl Scheidegg och åker via Eigergletscher och ett par stationer inne i berget.Kl. Scheidegg -> Grindelwald?
Yes! Det gick snabbt som väntat. Över till @PisteCarverMutterer-Alm-Bahn
Grym låt!! Tyckte det passade bra med en färsk bild från förra veckans flygning då......Where's the Hawk?
Keep up the spirit for his arrival....
Nu börjar det brännas rejält!!!Kieron?
Nä, ligger det vid Vassi så är det kallare..... Jäkla eländigt med stavningen på bergen i det här området! Ångrar att jag valde den bilden!!!Geargeoaivi?
Nope....Unna vistastjåkko?