Hawk100
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Nope....Farinet.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nope....Farinet.
Helt rätt....Och tredje är du själv?
Kan du förtydliga????Om ni var med finnar, ni var kanske också i MoFo.
Ja, den är helt klart legendarisk, men i fel land. Den är tyvärr inte heller inspelningsplats för Sveriges mest legendariska skidfilm till skillnad från puben jag söker....Och jag som var på väg att svara Krazy Kanguruh i St Anton, den mest legendariska afterski pub jag känner till...![]()
Ha haha, dit hade inte fattiga ski-bums råd att gå (annat än för att jobba möjligtvis...)The Farm?
Ändrade till Mont Fort kolla ovanHa haha, dit hade inte fattiga ski-bums råd att gå (annat än för att jobba möjligtvis...)
Japp.Ändrade till Mont Fort kolla ovan
Jag anande att du avsåg rätt svar, men jag har aldrig hört den förkortningen, trots att jag hängde och åkte med en del finnar i Verbier då och då.....Jag tror jag sade MoFo redan tidigare.
Det var helt klart bättre förr.....Japp.
På bilden ser ni alltså @STORPOTATEN, @Hawk100 , Peter Criss från Kiss och @Ivo.
Peter Criss ska bort eftersom han inte hänger på FR.
Den legendariska puben är Li Pub Mont Fort där delar av Sällskapsresan II - Snowroller spelades in
Näe, det är bara @Ivo som har en sådan yvig och manlig bringa!Och nu vill vi veta vem som är vem bakom maskerna ha ha!
Misstänker att det inte är Potätan längst till höger...![]()
Bra så! Då sällskapade ni inte med Finn gänget där! Skipe osv.Jag anande att du avsåg rätt svar, men jag har aldrig hört den förkortningen, trots att jag hängde och åkte med en del finnar i Verbier då och då.....
Le Pub, Puben och Pub Mont Fort hade nog kunnat godkänna eftersom det var vanliga benämningar "på min tid, men MoFo har jag tyvärr inte hört tidigare.....
… en full vuxen kvinna …
Jag bara drog iväg ett antal svar på skämt, t ex Kitzloch i Ischgl som väl blev "legendarisk" först förra åretFår fundera på hur jag känner efter den gissningen…
I synnerligen gott sällskap?Får fundera på hur jag känner efter den gissningen…
BruggeralmEn dag med snöfall och dålig sikt i Stubaital.
En PC-junior framför lunchstället för dagen.
Vad heter restaurangen?
Ja jag känner att jag gjort en del felaktiga val under åren… Hade gärna varit där.I synnerligen gott sällskap?![]()
De verkar gilla krökta hus där, panoramarestauranten högre upp också med böj!
Korrekt! Vandring från Goldau via den branta östsluttningen till Kulm. De karaktäristiska Klein och Gross Mythen syns till vänster ovanför en av granarna. Chaiserstock syns också.Är du uppe på Rigi nu igen? Och kollar ut över Lauerzersee?
2 av 2 - utmärkt.Ser ut som Alagna? Kan kyrkan heta Parrocchia S Giovanni Battista?
Har möte snart så kör en lätt också då, var är denna bild tagen?
Stämmer, varsågod @ChristiamNipfjället
För mycket norr.hemavan