Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)

Ledtråd: Namnet på skidåkaren på bilden börjar med bokstäverna P....... (förnamn) M.... (efternamn)

Stämmer bra @TomasE! (y)
Bilden finns på Klövsjö hotellet i deras restaurang och någon sade att det var Phil Mahre på bilden men vid närmare titt - utifrån @Kalle_Luzern:s kommentar insåg jag nyss att det var någon annan. Ber om ursäkt att det blev förvirring. Här är länken till händelsen. https://www.op.se/artikel/stenmark-har-publikrekordet-i-jubilerande-klovsjo
Tror det kan vara Phil till vänster, med goggles om halsen.
Svårt var det, inte ens när vi hittat PH lyckades jag googla det! 😱

Tack @macl ! Här kommer en bild på min säsongs sista åk (eller starten på det). Vart är jag?

Bilagor

• A9B7F8F7-A9A1-463D-A475-660C8BC86BC1.jpeg
    A9B7F8F7-A9A1-463D-A475-660C8BC86BC1.jpeg
    1.3 MB · Besök: 88
Den 29/5. Lite smalt i början men jag ville ju inte missa någon snö… det blev bättre ganska snabbt så det var ingen fara för skidorna.

Denna på bilden är inte Phil Mahre har jag kommit underfund med. :unsure: Det är en föråkare. Dock var Phil Mahre med i tävligen.
Kände också på mig att det inte var någon av bröderna Mahre, inte ens Steve som alltid var litet mer tunnhårig än Phil.
Tycker det istället påminner om Trollolo-mannen. Där ser man, han har många strängar på sin lyra, både slalom och skönsång! :)

Eftersom det är fotbolls-EM just nu så undrar jag vilket klubblag som spelar sina hemma-matcher på arenan i bilden?

IMG_20200523_142925_MP.jpg

Tillbaka
Topp