Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Japp.Är det Passo Zube?
Precis, Mirador del Roc del Quer.Canillo, Andorra.
Visst är det så. Efter start i går. Sihlsee syns också tror jag.Ja, där har man kommit flygandes fler ggr än jag kan uppskatta.
Zürich.
Vid Greifensee till vänster har jag druckit Ch Margaux på en restaurang en gång.![]()
Exaktemente.Från Nauders mot Belpiano?
Det ser ut att vara gott om snö, så jag gissar på Lech. Det ska ju vara snösäkert sägs det..Vad heter liften i fjärran till vänster markerat i gult, och vilket skidområde tillhör den?
Visa bilaga 25535
Stämmer ju bra, läste frågan lite fel. My bad.Om den där liften är Sonnen-Jet, den tillhör till Warth-Schröcken?
Tack.Ja, just där. Jag gillar den lilla baren/kiosken i Mayrhofen järnvägsstationen. Samma gamla gubbar varje år där, och byns billigaste Zipfer. Din tur @Hawk100 !
Ja, visst är det Löderups strand med Kåseberga man ser på bilden. Tyvärr blir det mindre och mindre kvar av stansen varje år pga erosion.Det där ser ut som sydöstra Skåne, kanske Löderups Strandbad med Kåseberga backarna i bakgrunden?
Är lite av en främmande värld för mig fast jag bor rätt nära. Är sällan i östra Skåne.
Nädu Eivor!!Din snuskgubbe!
Bilden är tagen från nakenbadet vid Tyke å(eller lite längre västerut där vi träffades mellan Tyke å och Löderups strandbad
![]()
Ja, det är helt rätt.Snyggt berg onekligen.Kite Bar där bakom träden? Borde vara i Graun im Vinschgau då.
Ja, den har ju varit med förr. Drygt 2000 hm upp dit från sjön.toppen heter Gitschen 2513m
Frågan var ju namnet på sjön, men kör på.Här har vi Multi-resort-skipassens moder; Kommunkortet (som gjorde att alla säsongare skrev skattskrev sig i kommunen).
På baksidan av kortet finns en lista med alla skidanläggningar som ingick i kortet.
Vem prickar in alla dessa?
Hmm…. är fotot taget från en efterlysningsplansch av Baader-Meinhof medlemmar i Västtyskland på 70-talet?Här har vi Multi-resort-skipassens moder; Kommunkortet (som gjorde att alla säsongare skrev skattskrev sig i kommunen).
På baksidan av kortet finns en lista med alla skidanläggningar som ingick i kortet.
Åre/Tegefjäll/Duved/Björnen, Storlien, Trillevallen, Vålådalen, Huså/Gruvbacken, Bydalen inkl Falkfångarliften, Höglekardalen, Edsåsdalen, Ottsjö..?Här har vi Multi-resort-skipassens moder; Kommunkortet (som gjorde att alla säsongare skrev skattskrev sig i kommunen).