Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Portico’s gin bar så klart ja. Över tusen sorters gin och otaliga tonics. Rekommenderar att helt enkelt ta dagens, eller prova Titlis gin. Terrace ligger uppe på solsidan, som tur är har de hiss upp från byn…Porticos på hotell Terrace??
Nä, tyvärr inte rätt!!Fotografiska museet där? (Jag har använt bara dess toa.)
Du måste tänka högre än så….Nä, tyvärr inte rätt!!
Japp, det är helt rätt!!Tror snarare på Cornelisparken.
Ja, precis. Paradiso är en egen liten kommun helt omsluten av Lugano. De har en vattenjet lik den i Géneve.Slänger ut en gissning, står dåligt till…
Lugano frånCampione d’Italia?Lugano, stadsdel (eller kommun?) Paradiso? Nära fontänen som skymtar till höger?
Huisleralm skulle jag tro....fast jag har inget minne av att det var så molnigt där?
Visa bilaga 27729
Men du redan svarade: Cane Rum Society i Stockholm. (Är Solna i Stockholm)Ser ut att vara mycket sockerrörsrom hos det där sällskapet….
Inget för mig alltså!!
Den där ginbaren i E-berg däremot…!!!![]()
Cane Rum Society, fantastiskt ställe för oss som har vett nog att förstå romets sköna smaker. Europas största rom-samling sägs det, här tillgodoses allas rom-böjelser.Men du redan svarade: Cane Rum Society i Stockholm. (Är Solna i Stockholm)
Nä nä, jag hade ingen aaaaaaning!!!Ja, tackar. Men det var @Hawk100 som svarade först. Var är den här bilden taget? Och varför är där en sådan igelskott gjort av plast rörar?Visa bilaga 27741
Ja, båda är rätt! Jag var tvungen att kolla litet. (Jag trodde att jag var litet annanstans, men det vet du väl redan...) Din tur @Kalle_LuzernSchloßhochalmliften i Bad Hofgastein? Igelkotten brukar vara där för att samla in själv ankaret när folk stigit av och se till att det inte blir trassel?
Lutersee i Andermatt?Då letar jag efter en annan T-krok. Man får titta noga så syns den i bilden. Vad heter den?
Visa bilaga 27752
Så enkelt var det. Också bild från i torsdags. Krävs som synes bra med snö innan de kan öppna de fina svarta pisterna runt den. Efter all snö den här veckan kanske?Lutersee i Andermatt?
Har gjort många offpiståk till vänster om den liften. Fint område när det är bra med snö.Så enkelt var det. Också bild från i torsdags. Krävs som synes bra med snö innan de kan öppna de fina svarta pisterna runt den. Efter all snö den här veckan kanske?
Över till @xhib
Nej.Longyearbyen
Valdez?Nej.
Denna bilden från samma ställe innehåller en sak som gör orten känd för mer än skidåkning.
Visa bilaga 27755
Javisst.Valdez?
Exotiskt värre. Med Valdez alltså, kanske inte tankern...Javisst.
Saken är alltså oljetankern. Valdez är en stor oljehamn.
Din bild.
Javisst är det de karaktäristiska topparna vid Alagna i bakgrunden.Jamen di därade spissarna som sticker upp i bakgrunden ser man väl från Alagna Valsesias skidområde skulle jag vilja påstå....![]()