Visa din fika!

Visa din fika!
Kvälls/fjällsfika i dimman.
Hoppas inte pannlampan lägger av 🫣
IMG_7565.jpeg

Visa din fika!
Lättskrämda och känsliga ombedes titta bort:

Förmiddagsfika... Croissant med burkskinka, ost av oklart ursprung, vitlökssås och tomatketchup. Började nästan gråta.

IMG_20231122_092124424.jpg

Visa din fika!
Ställde de upp sig på var sin sida av Möllevångstorget och sköt på varandra i år också?
njae, vi (som du menar är dom kanske) sköt mycket mer rakt upp eller iallafall ca uppåt än rakt in i folk.det va jävligt kul iallafall och såg bara en med blod från skallen och det va en kry ungdom så då är det väl helt ok, han kanske hade ramlat med cykeln lika gärna vad vet jag. förvånande många med barnvagn där! men som vi alla gör kalkylerade iallafall jag risk/reward och hade såklart öronproppar, men inga googles tyvärr. med så mycket raketer och folk är det helt makalöst hur lite folk gjorde illa sig. men svår balans mellan att ha kul själv(jag älskar när det smäller och sprätter överallt)och respekt för hundstackare och folk som ogillar smällarna, känns ju inte kul dom blir oglada.
hursom så tog många på torget ansvar för fikat och hade köpt stora tårtor om än fyrverkeritårtor, och jag fikade både innan och efter, det är det som i slutändan är det viktiga och som håller oss samman.

Visa din fika!
Inte fika men dessert (-buffé) 🇳🇴

De olika puddingarna/gele/krämer satt som en smäck efter Norefjells brutala skogsåkning (750 fallhöjdsmeter med brant, djup, brötig skog med inslag av kalhyggen)

Dyrt i Norge?
Inte på motell Kröderen i alla fall:
135kr för en excellent fisksoppa. 40kr extra för kaffe och den här buffén 🤑

Bilagor

• IMG_8047.jpeg
    IMG_8047.jpeg
    636.5 KB · Besök: 90
Tillbaka
Topp