Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
Nix.Platån innan sista biten upp på Jakobshöjden i Grövelsjön?
Det är en skidort med liftar.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nix.Platån innan sista biten upp på Jakobshöjden i Grövelsjön?
Ja, det stämmer.Storlien? Kan det vara Steinfjället till höger?
Precis, det var det eller Red Bull-bowlen han sökteVerkar vara grytan nedanför Fond Blanc. Inte åkt ner där själv, utan vi gick förbi där till andra sidan och körde Pointe du Four Colouir.
Bilden tagen vid Jochpass, pisten heter 10. Jochstock - Jochpass. De kan stänga av en del av den pisten för träningar och lokala tävlingar. Utnyttjas så klart flitigt av skidgymnasiet och lokala klubben.Gissar på Jochpass då.
Nej, det verkar ligga i Italien om jag förstod rätt. Det här är ett annat land
Fortfarande fel land, lägger till en ny bildSaalbach Gletcher?
Rätt land nu men fel glaciär! Den här ligger i en känd skidortGlacier de Saint-Sorlin?
Stämmer fint, förra veckans slushåkningGlacier du Tour?
Visst är det så, lite mäktiga Berner Alpen i bakgrunden. Drivan där ska man som sagt se upp med, folk som rasat igenom dessvärre. Då har man tid att tänka innan fallet slutar…Wendenlücke?
Akta dig för hängdrivorna!![]()
Jaha, du var åt det hållet också. Varför kom du inte förbi på en kopp?Den här bilden tog jag genom vindrutan i en vägkorsning i förra veckan.
Vad heter den högsta synliga bergstoppen?
Visa bilaga 30015
Intensivt program tyvärr….Jaha, du var åt det hållet också. Varför kom du inte förbi på en kopp?![]()
Japp, kollade precis in din bild där som var tagen på mycket närmare avstånd.Inte ens 4000 inlägg sen vi hade nästan samma vy ju! Vad väntar alla på?![]()
Ja, Bächistock 2914 möh får jag också det till.Nähä, ingen som vill. Bös Fulen, Schwyz högsta berg till höger. Men det måste ju vara topp i Glärnisch som är högst, drar till med Bächistock som ligger i högerkanten av massivet på bilden.
https://www.freeride.se/forum/threa...en-regler-i-1-a-inlaegget.149752/post-1282927
Walensee?Vad heter sjön nere till vänster?
Visa bilaga 30047
Nej, men rätt land.Walensee?