fabianSvensson
Aktiv medlem
Var är bilden tagen? (Regler i 1:a inlägget)
De lokala ungdomar är nog smikrade av detta.Min första tanke var Corbet’s i Jackson Hole, men det är väl mycket brantare och utan växtlighet….????
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
De lokala ungdomar är nog smikrade av detta.Min första tanke var Corbet’s i Jackson Hole, men det är väl mycket brantare och utan växtlighet….????
Nä. Rätt mycket mindre än det.Lite Dolomit-känsla, eller? Cortina någonstans?
Östra ravin då?Nä. Rätt mycket mindre än det.
Hade tänkt att många känner igen det där direkt. Många ungdomar som hänger där på eftermiddagar. Det sägs att vissa freeride proffs gjorde sina första backflips i området också. Finns en mycket mera kännt drop lite mer lookers left.
Betydligt närmare, men inte rättÖstra ravin då?
Nu bränns det.Ravinen i Duved..?
Som sagt, duved är rätt. Kör på ivo.Ravinen i Duved..?
Nähe (då hade det varit för enkeltGesundaberget??
kan det vara järvsö?Vad heter den här skidanläggningen?
Här kommer en bild på hela området, med droppet....
Yes, rakt nedanför. Man kommer ut vid ankarliftens toppstation. Och nej, inga konstigheter med bilden. Ja, lite dolimitkänsla.Litet Dolomitkänsla faktiskt… Eller har du mixtrat med ”saturation” på bilden?Missade tydligen detta område när vi var i Duved för länge sedan , antar att det ligger nära gamla Västra Paradisliftarna?
Yes!Granberget
Jaha jaha, då kanske det är Valbacken då?Så nu kom lite till med.
Och vi befinner oss ca:3 timmar norr om Skånes nationalarena med valfri bil.
Då tar jag oss vidare med ytterligare en liten okänd (?) backe. En tidigare slalombacke som nu används till annat, vad heter toppstugan?Japp
Ta oss vidare Storpotaten
Sorry delay, längre bilresa avklarad.Nabban?