Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Låter som forumet blivit mer mainstream de senaste 20 åren. Eller så e de bara jag som skiljer utRubriken känns helt rätt om det vore en Freeride-tråd från den eran då jag blev medlem här i forumet. Svaren hade formulerats ungefär:
”Självklart ska du dumpa en smula som inte åker lagg! Även en hasare borde dumpas, då du kommer få vänta tills ditt pipskägget du odlade på Bali blir grått - det ska sittas och sparkas bort snö och spännas fast dojjor och dessutom måste du putta och dra körsbäret över eventuella flacka partier medans hela kabinen hinner före till puderåken.” Typ.
Nu snackar vi Freeride anno 1998!Sover påven på rygg i skogen????!!!
Självklart ska hon dumpas!!
Får jag inte Lindsey Vonn lever jag hellre ensam….![]()
Nu snackar vi riktigt jädra bra tips.Bor du nära berg - välj en partner som INTE åker skidor, annars får du ingen egentid. Bor du långt ifrån berg - välj en partner som ÅKER skidor, annars får du ALDRIG åka skidor mer då varje semesterresa kommer bli till varmare trakter....
Du menar som då du köper ny bil? Mindre medkörd, nyare årsmodell, större motor o inga skråmor?Kan relatera, men en knäskada hindrar inte någon ifrån att åka med på en skidresa, men det är kanske inte idealt.
Nästa måste åka skidor, punkt. Får slipa på en skarp dejtingprofil som fångar det väsentliga i livet (skidåkning, puder och berg) nu när jag ändå ska byta upp mig. Vi borde nästan ha en dejttråd här på forumet, för att hitta skidfolk på Tinder är nog inte det enklaste kan jag tänka mig.
Fick en fråga nyss: "du kan inte tänka dig att åka på solsemestrar istället på vintern?" ... lol.
Köper man begagnat så får man vara ödmjuk i sina krav. Bräda går in under kategorin skidåkning i min värld, öppnar till och med för nya upplevelser.Du menar som då du köper ny bil? Mindre medkörd, nyare årsmodell, större motor o inga skråmor?
Iö påminner dethär lite om när jag i tiderna skrev i mig i en student förening ( medlemsstatistik typ 93%killar), till intagningen hörde att man skulle skriva en kontaktannons och bifoga bild så att övriga medlemmar kunde bekanta sig med en på förhand å se om man kunde tas med som medlem. Själv skrev jag ”fet sugga söker galt”. Bilden var framifrån, vill jag poängtera. Fick inte ett närmande under 3 år
Men till saken; om du som kille söker skidåkande tjej, inte accepterar brädåkare,så e nog utbudet så pass dåligt att man kan få vara beredd att tumma på några andra krav. Eller va fan vet jag. Bara en studie
Varför får man inte det?Sen får man kanske inte köpa lika många skidor som man villhöver.
Jag förstår vad du menar men här beror det igen på vilken typ av partner man har.Sen får man kanske inte köpa lika många skidor som man villhöver.
För att man varit dum och frågat varför hon behöver så många väskor...Varför får man inte det?