Hyra snowboard Trysil

Hyra snowboard Trysil
Hejsan!
Ska upp en vecka till Trysil nu v12 och undrar lite över vilka brädor som man kan hyra i skistars uthyrning?
Någon som nyligen varit där och hyrt?
Kommer antagligen bara kunna åka typ en dag eller två men det hade varit nice att kunna kolla upp lite innan.
Har en bräda men vi har ganska begränsat med plats i bil osv plus att eftersom det bara kommer bli max 2 dagar utförs så blir hyra det enklaste alternativet.

Tack för förhand!
Mvh
Hannes

Hyra snowboard Trysil
En kompis hyrde där för ett par år sedan och det var totalt skit om man vill åka ordentligt. Någon mjuk nybörjarbräda flat/rocker. Bindningar så slitna så att dom gick sönder under veckan. Slutade med att han köpte egen utrustning till nästa resa. Förhoppningsvis ser det bättre ut idag men jag misstänker att utbudet är begränsat om man inte är nybörjare.

Hyra snowboard Trysil
En kompis hyrde där för ett par år sedan och det var totalt skit om man vill åka ordentligt. Någon mjuk nybörjarbräda flat/rocker. Bindningar så slitna så att dom gick sönder under veckan. Slutade med att han köpte egen utrustning till nästa resa. Förhoppningsvis ser det bättre ut idag men jag misstänker att utbudet är begränsat om man inte är nybörjare.
Tack för svar!
Ja nej det är lite det här jag är rädd för.. och som jag försöker få min sambo att förstå..
Blir nog att jag tjatar med mig min egna bräda trots allt.
Wish me luck!

Tillbaka
Topp