Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nä, men kanske Flottsbro?Väsjöbacken?
Chansar på Vals…..???Vart är vi på väg här?
Nope (jag hade tänkt bänka dig och Potäten eftersom ni åkt den här vägen så många gånger - men det behövs ju inteChansar på Vals…..???
Nej nej nej. Jag skulle vilja påstå att Ivo glider in mot Crevacol?Chansar på Vals…..???
Ja, den var ju alldeles för lätt för dig.Nej nej nej. Jag skulle vilja påstå att Ivo glider in mot Crevacol?
Ja den där bakgrunden är svår att missta sig på. Eller hur @Hawk100 ?Ja, den var ju alldeles för lätt för dig.
Bergen och snömängderna är mäktiga upp mot Aostadalens pärla; Crevacol
Nix, men rätt land är det.Bozelet?
Det vet jag inte riktigt var det ligger? Men rätt är det inte.Grand Crêt?
Aha, Vallée Blanche igen?Det vet jag inte riktigt var det ligger? Men rätt är det inte.
Namnet på pisten (pisterna) delar namn med en välkänd offpisttur.
Precis, på västra sidan av Les2Alpes ligger de inte mindre än 4 pisterna med namnet Vallée Blanche, 1-4.Aha, Vallée Blanche igen?
Ja, var några som fiskade där. Men inte Vierwaldstättersee för en gångs skull.Vierwäldstättersee nånstans nära Luzern, då jag kan se 2 killar, som fiskar.
Nej, men hur kunde jag vara så dumm? Sjön heter javisst Zugersee!Ja, var några som fiskade där. Men inte Vierwaldstättersee för en gångs skull.
Kunde man tro, men det är inte Zugersee heller. Du var i rätt kanton med första gissningen.Nej, men hur kunde jag vara så dumm? Sjön heter javisst Zugersee!
Du står nog intill strandbad Sursee som ligger vid Sempachersee?Kunde man tro, men det är inte Zugersee heller. Du var i rätt kanton med första gissningen.
Så här ser sjön ut uppifrån.
Visa bilaga 40006
Det stämmer precis det. Stanserhorn syns, Pilatus i molnen, därifrån andra bilen är tagen. Din tur @Hawk100Du står nog intill strandbad Sursee som ligger vid Sempachersee?
tignes??Från vilken skidort är bilden tagen?
Visa bilaga 40012
Rätt land, men fel skidsystem….tignes??
Jajjamensan!! Din tur @Kalle_LuzernAlp d’Huez
Jag har ju varit där faktiskt, men det här är inte i Frankrike.Gissar på Meribel.
Visst är det på Gemsstock, ut mot lägre insteget till Giraffen om jag minns rätt.Gemsstock, Andermatt?
Nej, men rätt land.En chansning... Serfaus?
Det är väl inget skidområde?Grossglockner?