Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Earlyroundhouse lodge!
Det var inte fråganDet där är ju Monterosa och Magugnaga.![]()
Marinelli!!Det var inte frågan![]()
Hmmmmm…….Visst är det Canalone Marinello; Alpernas saltaste åk (2800 höjdmeter med snitt på 45g lutning)
11 december åker jag till Macugnaga och då har de nog ställt fram den där fina julkrubban igen.
Marinello couloairen åks med fördel i april-maj.
Är du redo @STORPOTATEN ?
Vi måste nog ha en utbildning med dig om vad funk är för något.Funkyyyyyy Fridaaaaay!
Harberget?Åter till cykeln....
Här har vi hamnat vid en bunker som ligger strategiskt uppe på ett "berg". Vad heter berget?
Bonus till den som kan svara på vilket batteri bunkern tillhör....
Visa bilaga 41574
Jamenvisst är det Harberget, med utsikt över solsidan på andra sidan Erstaviken.Harberget?
Funk:
Vestkapp är det. Det var kallt och en bulle och kaffe gick på 118 norska pengar...Vestkapp. Jag besökte platsen för några år sedan :D
Skottland är rätt land. Och platsen heter?Skottland?
Va trevligt att du besökt min hemstad, om du inte har varit här på sommaren så är torget fullt med uteserveringar.
Skottland är rätt land. Och platsen heter?
Visst är det Glenshee uppe på höglandet. Blev lätt överraskad när jag passerade där, körde GPS upp mot Tomintoul. Visste att backen var i faggorna men inte att jag skulle passera där. Förbannat vackert landskap där uppe!Glencoe ellerGlenshee.
![]()
Street View · Google Maps
Utforska en plats på ett mer engagerande sätt i Google Maps.maps.app.goo.gl