Film: Harlaut brothers

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

ErikWibaeus

Medlem
Okej folks, listen up...
Time to show how good u can be. The first and last trampolin segment from us.

¤4 små klipp på Henrik och Oscar Harlaut...

Henrik = svart tröja röda byxor

Oscar = Blå tröja gröna byxor

Henrik- -Kangaroo Flip: http://media.putfile.com/KangarooFlip---HH

Oscar - Back2Back cork7: http://media.putfile.com/Back2Backcork7---O

Henrik - SW 1440: http://media.putfile.com/Sw-1440---HH

Henrik - SW 1080 Spriggs Mute: http://media.putfile.com/Switch-1080-

PS. Det tar lite tid innan filmen börjar

Take it slow

Senast ändrad:
gillar inte den barska rösten i bakgrunden DOCK

EricWibaeus sa:
ockeboy sa:
vadå switch? sw 1080:n är väl bara en 900?
men... om du kollar så ser du att han startar med ryggen från kameran och lamdar också ifrån kameran!!! /HH
Om vi tänker så här då! hade du stått på andra sidan mattan då! vad hade det då blivit? Utrycket "sw" är ju helt sjukt när det gäller en studsmatta! Då det bara handlar om vinkeln du använder för kameran inte om hur man utför det på mattan! det enda skulle vara blicken man har bakåt,

vadå om han gör sw i dom snurrarn så är väll kangeron och back to back det å eller ??det e ju bara att ni har filmat från en annan vinkel ..

jibb3r sa:
jeppenator sa:
dom va feta!.. men de sista va bara en 1080!.. om jag inte såg fel :S
men sw e väl typ att man hoppar bakåt på mattan och snurrar?
eller?
Jamenare,, de blir väll ingen skillnad om man vänder ryggen mot kameran, man ska ju stå på andra sidan mattan och hoppa baklänges till andra sidan samt man snurrar, + måste han ha hjälp me studsen på 1080!? de klara ja själv?! + så har dom ju en tiptop så då blir de ju ännu enklare!?

Ohmie sa:
jibb3r sa:
jeppenator sa:
dom va feta!.. men de sista va bara en 1080!.. om jag inte såg fel :S
men sw e väl typ att man hoppar bakåt på mattan och snurrar?
eller?
Jamenare,, de blir väll ingen skillnad om man vänder ryggen mot kameran, man ska ju stå på andra sidan mattan och hoppa baklänges till andra sidan samt man snurrar, + måste han ha hjälp me studsen på 1080!? de klara ja själv?! + så har dom ju en tiptop så då blir de ju ännu enklare!?
Men åhh, det är ju inte tip top som gör så att jag klarar 1440...
Om du vill så kan jag filma på en helt vanlig studsmatta när jag gör 1620 och inte landar 90 grader innan och ladar inte 90 grader heller...

victor_s sa:
du ville väl 16 när du gjorde 14 henke??
japp ja har en anna 1440 som är mycket bättre men kamerarn blir något konstigt med på datorn, och på den som är med i filmen så ändrade ja mig i luften och tänkte göra 1620 men ändrade mig igen så ja slutade snurra...
Peace sälen

jäsnas liv för inget alls.
Fredens Liljor grabbar.
För övrig rippar HH er alla på matta. Så snälla...

EricWibaeus sa:
Fredens Liljor grabbar.
Tänk efter innan du tar ut segern! Det kanske sitter nån trampetshoppare inne! SÅ SNÄLLA! känn er inte överlägsna inom "studsmatte" sporten!

Waster sa:
EricWibaeus sa:
Fredens Liljor grabbar.
Tänk efter innan du tar ut segern! Det kanske sitter nån trampetshoppare inne! SÅ SNÄLLA! känn er inte överlägsna inom "studsmatte" sporten!
aa presis.. bara för att man är "Känd" innom skidåkningen så måste man inte va bäst på allt!.. jag säjjer inte att ni är dåliga men det finns alltid nån som är bättre!.. jag säjjer inte att jag äger dom eller nått.. men grabbar ändra inställning.. alla har väl lika stor chans å "rippa" dom på matta??.. så tror inte att ní är så speciella hela tiden!..

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp