Sweet crusader flight plagg!

ja jag har kikat där också men det betyder ju inte att alla dom där återförsäljarna har den hemma eller kan ta hem den..

Har för mig att jag såg den i Åre (Eller om det var Trysil), dessutom så finns den med i Alpingaragets katalog. Kostade 7000!?kr

Den är grymt snygg iallafall. Men blir det inte den så blir det kanske Crusader-byxan, någon som har koll på pris på den?

Alpingaraget eller den fanns i doms katalog..
Storlek:S-XL
Pris:7500:-

/Aron

Skönt häng på den overallen...
Lite mycket mönster för min del dock, även om jag tror att en overall vinner på det för att det tar lite uppmärksamheten från att det är ett fett skumt plagg...

8000 är vad man får betala för ett par bra byxor och en grym jacka i bra material å grejjer.. så jag tycker inte 8k för en overall i förhoppningsvis likadan kvalitet är speciellt dyrt men klart det är mycket pengar att lägga ut om man fortfarande växer mycket...
Har själv beställt mig supernaut jacka och täckisar.. eller ja inte än men snart ska jag iallafall... så man får se vad det går lös på, men jag misstänker det är värt det.. sweet är ett skidinriktat märke och syr sina kläder utifrån att man har pjäxor och skidor på sig.. vilket e grymt, t.ex är byxbenen kortare baktill än framtill, ordentligt förstärka på insidan m.m

Tillbaka
Topp