kompisarna el flickvännen?

bj_ahlskog

Ny medlem
joo! ja undrar bara vad ni tycker är bäst? att gå ut med kompisarna till backen el. på skid semester eller åka med flickvännen? för min del är det så att om man åker till backen för att satsa allt bara leka på så föredrar man ju kompisarna...men om man längtar efter lugnet o harmonin i backen så då flickvännen =)...hur e de me ni? bara undra...

peace.out.

Du får väl visa din flickvän att det går att ha "kul" i backen oxå. Jag lovar, tjejer tycker även dom att det är roligt att ha kul ibland. Och du kanske blir positivt överasskad och upptäcker att din tjej är grym! Plus att med dina kompisar så kan du ju inte pussas och kramas...eller:)? Jag röstar för mys i liften och kul med tjejen istället!
Vilket du än väljer får man väl säga lycka till och hoppas att du kommer till snön i vinter

Självklart bedrivs seriös utförsåkning enkom i maskulint sällskap, och synnerligen när det kommer till åkning på riktigt stora berg. Faktum är att kvinnor inte har på stora berg att göra, därför är särskilda kvinnoanpassade områden utmärkta med gröna streck på pistkartan.
Tacka vet jag de Iranska skidsystemen. Separata liftköer för kvinnor och män gör att man eliminerar risker med att beblanda sig med det motsatta könet, och skulle någon kvinna få för sig att smyga sig in i samma lift som män så finns det alltid en beväpnad vakt som sätter stopp för denna hädelse.

Faktum är att feminint sällskap är en enorm säkerhetsrisk vid seriös brantåkning då de manliga utövarna lätt blir distraherade, vilket som ni säkert förstår kan få förödande konsekvenser.

För övrigt anser jag att kvinnlig rösträtt borde avskaffas.
//Eder betvingande vägvisare och uppenbarlige singel - Nojlas

Bara för att man e Brud betyder inte att man vill mysa i liften och ta det väldigt försiktigt ner i den gröna backen med varm choklad i ryggsäcken...
Det kan va rätt bra fart på oss med ska du se ;)
Om du inte vågar chansa tar du med tjejen med polare så får du en fin kombinerad vecka.. dvs om just DIN flicka skulle vara den där som alla har fördomar om som jag tidigare beskrev!

Nojlas sa:
Självklart bedrivs seriös utförsåkning enkom i maskulint sällskap, och synnerligen när det kommer till åkning på riktigt stora berg. Faktum är att kvinnor inte har på stora berg att göra, därför är särskilda kvinnoanpassade områden utmärkta med gröna streck på pistkartan.
Tacka vet jag de Iranska skidsystemen. Separata liftköer för kvinnor och män gör att man eliminerar risker med att beblanda sig med det motsatta könet, och skulle någon kvinna få för sig att smyga sig in i samma lift som män så finns det alltid en beväpnad vakt som sätter stopp för denna hädelse.

Faktum är att feminint sällskap är en enorm säkerhetsrisk vid seriös brantåkning då de manliga utövarna lätt blir distraherade, vilket som ni säkert förstår kan få förödande konsekvenser.

För övrigt anser jag att kvinnlig rösträtt borde avskaffas.
//Eder betvingande vägvisare och uppenbarlige singel - Nojlas
haha! helt rätt!

:D jajajmen! :D Nä men nu har jag blivit trött på det motsatta könet som tydligen kommer från någon annan planet! så jag föredrar kompisarna sen råkar det ju vara så att mina kompisar är 75 % kvinnor så de får vara med i backen men inga "brudar" "pök" "brallisar" "flickvänner" sånt e bara skit!
:D

ojoj , jag lovar att MINST 90% av dom som har skrivit i den här tråden skulle bli så jävla kickade i backen av Stina Jacobsson ! =D

Du vet hon bombar på på samma ställen som hennes bror Ebbe och hans polare kör på , helt galet att se .

Senast ändrad:
VictorWallstream.........Jag lovar att minst 90 % av de som skriver i denna tråd aldrig varit tillsammans med Stina Jacobsson heller! Set me up for a date om hon är så fantastisk....

det är ju inte skojj att åka med en tjej som knappt kan komma ner för barnbacken men dom som hänger i parken kan man ju lätt hänga med.

konstigg fråga du har ju hela livet på dej du kan ju tá båda? :S

Lätt flikkan. Då kan slänga av dem hemma sedan efter en dag i backen. Sen kan man gå ut med kompisarna utan att kärringen ska följa med för då är hon för trött.

ta vara på dina vänner är tjejen värd dej så väntar hon på dej... om hon inte är grym på skidor så lämna henne hemma!!!

om det FÖR DIN DEL är lugnt och harmoniskt med mig i backen, så undrar jag om du menar att jag bara åker i gröna backar med små barn? du har isf väldigt dåligt minne. iofs två år sedan vi åkt tillsammans, men inte gjorde jag det då heller! hursomhelst, lugnt och harmoniskt vill jag inte påstå att det nångång är att åka snowboard, men du får ju ha din egen uppfattning. synd att du ser mig på det viset bara. älskar dej iaf..

Senast ändrad:
jag tycker det är en jävligt idiotisk fråga! ta med dig flickvännen och åk med både henne o polarna.. fråga henne om hon vill ta med en egen polare så kan du ju smita iväg om du inte vill köra dom gröna backarna! din flickvän kanske är en mästeråkare och som det ser ut så fick du ju en riktig sågning precis innan mitt inlägg.. så mitt tips e att ta med dig flickvännen och åka med polarna!

Peys!

Tillbaka
Topp