Youtube

• Trådstartare Trådstartare minusgrader
  • Start datum Start datum
M

minusgrader

Guest
Youtube
youtube.com måste vara den i särklass bästa hemsidan i världen, fett sköna rullar

Grym box

Jävla bra lines på skidor

Sjuka vattenhopp

Youtube
vatten hopp = sick! första va ju sjukt, 5 backflips med 720.

Senast ändrad:
Youtube
öhh låt mej även säga att freestyle åkarna äger oss newschoolare på alla plan! såh ni dom kickarna eller? och krascherna!

Youtube
kolla double backflip truckdriver efter 1:29 på den här filmen

dom e s sjukt duktiga dom här snubarna men jag ser det itn esom skidåkning, mer som gymnastik..

Senast ändrad:
Youtube
Antonnnn sa:
dom e s sjukt duktiga dom här snubarna men jag ser det itn esom skidåkning, mer som gymnastik..
Vad skulle du kalla jibbing då? är inte det lika mycket gymnastik? Visst ser det annorlunda ut och är förhållandevis trevligt men för att bli en duktig jibber, bortsett från pipe, behöver du ju inte direkt vara en duktig skidåkare, precis som freestyleåkarna.

Inget negativt till er jibbers. Åker själv inlines och ser det som lika mycket gymnastik som konståkning.

Youtube
Den boxen tycker jag såg ganska så folig ut man kunde typ gö vad man ville:P

När dom hoppade i vatten och shiit så hade dom lite mer kontroll när dom hoppade i vattnet men fan heller när do va på snöö!! Jag vill testa sådan trampolin;D

Youtube
jaja OScratchO, vi har sett att du kan nu..det räcker, annars blir ju sidan flera mete lång

Youtube
hehe, notera att han som sköter den gasdrivna trampolinen sitter i rullstol.

kan tänka mig att mycket kan gå fel vid sånna där hopp.

Tillbaka
Topp