Carled
Aktiv medlem
2012/2013 år skidor. Ryktestrådar summerat.. ?
Tyvärr inga rockerprofiler, men jag gör lite spontanfoton. Dock såg det ut som att nästa års 122'or har mindre rocker än årets 122'or (vi gjorde en optisk jämförelse med ett par av nästa års). Förstår inte riktigt tänket där med tanke på 115'skidan och hur 122'an beter sig i dagsläget.
Guardian behövs det knappast någon mer info på, men värt att säga om parkgrejerna är att det bara blir Suspect som är kvar där nästa år. Pro Pipe försvinner och 2012 går in under Rocker2-serien. Sentinel försvinner, inte riktigt på det klara hur det blir med ersättning men det kommer en ny 90mm (mindre rockad 2012 typ). Lite smånytt på pjäxsidan som jag också kan fota...
Foton kommer inom ngn timme!
Guardian behövs det knappast någon mer info på, men värt att säga om parkgrejerna är att det bara blir Suspect som är kvar där nästa år. Pro Pipe försvinner och 2012 går in under Rocker2-serien. Sentinel försvinner, inte riktigt på det klara hur det blir med ersättning men det kommer en ny 90mm (mindre rockad 2012 typ). Lite smånytt på pjäxsidan som jag också kan fota...
Foton kommer inom ngn timme!