Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Uuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhh rocker som standardjeffa sa:Intressant tråd!
Ska bli sjukt kul att se vad som skrivs i här och plocka fram tråden om några år.
Själv har jag inget bra att komma med just nu men återkommer.
FF: Varför tror du rocker kommer vara "standard"?
Jeffa
Har de hostat fram något?Heddious sa:Dethär är ju fantastiskt! Synd bara att Look fortfarande inte hostat upp en Pivot-rambindning.![]()
Hittade lite mer information här. Ser intressant ut med borttagbar tunga på alla modeller samt tech inserts på alla. Får nog bli nått sådant till nästa år om man inte lyckas hitta Lupo TI till bra pris i vår.yiu-han sa:Nu börjar det komma ut lite riktig info här och var.
Nästa års Dalbello Lupo serie
[url]https://www.freeride.se/img/photo/n/8ad951e64b8e431b39b251a25dd7f2f8.jpg[/url]
Senaste är att dom håller på och få den DIN-certifierad. Fanns ingen åkbar variant på ISPO vad jag kunde se under dom minuter jag var i deras monter, jag såg bara en delvis 3D-printad sak. Misstänker starkt att dom kommer att bli grundligt omkörda av en icke namngiven, stor bindningstillverkare ganska omgående efter att dom kommit ut på marknaden...LawndartGustav sa:Några Pindung nyheter?
true that, men ja har dom inte skyddat något så lär dom bli överkörda ganska så fort.. men intressant lösning helt klart, blir kul och se var det tar vägen@linkan_110 Den enda lösningen som egentligen är unik för Pindung är ju armarna med techpiggarna på som skjuts fram och tillbaka, resten är ju en hyfsat normal alpinbindning (en väldigt modifierad sådan dock...). Men det går ju att lösa det där på olika sätt. BAM har ingen större bindningstillverkare i ryggen och kör all utveckling själva.
Var det månne dessa från Salomon du syftade på?Glisseur sa:Senaste är att dom håller på och få den DIN-certifierad. Fanns ingen åkbar variant på ISPO vad jag kunde se under dom minuter jag var i deras monter, jag såg bara en delvis 3D-printad sak. Misstänker starkt att dom kommer att bli grundligt omkörda av en icke namngiven, stor bindningstillverkare ganska omgående efter att dom kommit ut på marknaden...LawndartGustav sa:Några Pindung nyheter?

Hehe!Glisseur sa:@xSooLx Jag säger inget... Kanske.![]()