32 boots

flipp_90

Ny medlem
32 boots
jag har läst lite om dem och har fattad att dom är rät bra!

i min lokala shop säljer de ut 32 lashed och broport och jag undrar om de är bra?

jag hänger mest i parken och kör på en ewiltwin och ett par mjuka fluxbinningar... jag vill ha ett par relativt mjuka boots... bör jag välja någon utav de 2 jag nämnt?

32 boots
det blev slutligen ett par 32 lashed...

vad skiljer lashed och broport? de verkade ha samma innesula och de var nästan identiskt likastyva....

det blev lashed för att dom var nån mm större, broporten var bara några mm större än foten...

hur töjer sig skon? eller kan man köpa en boot som nästan är för liten?

32 boots
Skiljer från sko till sko men de töjer ju och formar sig efter foten.
Tänk såhär, ett par boots som sitter perfekt när du köper dom gör det garanterat inte efter du åkt i dom ett tag. Du ska stå tajt i dom i början så kommer de sitta bra längre än ett par du står bra i när du köper dom.

32 boots
Tror att dina lashed kommer att bli bättre ju mer du åker i dem, de var skitbra för mig i början o blev perfekta när jag åkt ett tag! aldrig kramp o skit. Bästa bootsen jag haft men fötter är ju olika iof.

32 boots
Mina 32 lashed köpte jag lite lite för små och satan vad ont det gjorde första veckan, men resten av säsongen och fortfarande satt och sitter de som gjutna!

32 boots
Håller med jagad, skönaste bootsen jag provat. Och vill du snabba på "inåknings-proceduren" kan du gå ner till din lokala skid- och snowboardhandlare / stadiumbutik och be dom om hjälp med att gjuta botsen åt dig, man gjuter snowboardboots på samma sätt som skidpjäxor.

32 boots
Man behöver inte gå till nån affär för att formgjuta ett par lashed boots. Sätt hårfönen på högsta värme i dom 0,5-1 min o sen kör du ner fötterna o går runt några timmar hemma så har du en boot som sitter som ett smäck. Men lashed är en boot som töjer sig fett mkt, nästan en hel storlek. Alltså köp minsta möjliga som du får på foten. du kommeri nte ångra dig efter den första plågsamma veckan, för sen kommer dom sitta perfekt.

32 boots
mitt första par boots var 32footwear, men eftersom jag har så feta vader och de var så sjukt höga så var det en katastrof, de skar in i vaden ngt fruktansvärt, kunde inte använda dem, hade lite tur och fick lämna tillbaks dem...

kör salomon symbio nu de är lägre och funkar fin-fint!

Tillbaka
Topp